خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

بدهکار هیچ جریان و گروهی نیستم مگر مردم استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۷۴

استاندار مازندران در مراسم معارفه خود گفت:بدهکار هیچ جریان و گروهی نیستم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمود حسینی پور در آیین تودیعش به سمت استانداری مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان مازندران گفت: مازندران در دفاع مقدس در خط مقدم حمله به دشمنان بود و لشکر همیشه سرافراز 25 کربلا جزء لشکرهای تهاجمی بود یعنی در خوی مردم مازندران در مقابل دشمنان تهاجم تعریف‌شده است.

وی افزود: در دفاع از حرم نیز شهدای مازندران در جبهه تهاجم بودند جبهه خانطومان بر کسی پوشیده نیست؛ این شهدا با تهاجم و توقف آن‌ها در منطقه به شهادت رسیدند؛ بنابراین وقتی ما در عرصه‌های نظامی و دفاعی در نقطه تهاجم قرار گرفتیم در جنگ اقتصادی نیز می‌توانیم در جبهه تهاجم قرار بگیریم.

استاندار مازندران گفت: ما نباید در استانی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در آخرین سفرش به مازندران، استانی که جنگل و دریا دارد نباید بیکار باشد.

وی به با اعلام اینکه در ادوار گذشته مدیران و استاندارانی ارائه گزارش کردند و رفتند، افزود: حال سؤال مردم از مسئولان این است که استانی که سرشار از منابع غنی طبیعی و صادرکننده 30 محصول مهم کشاورزی است؛ استانی که جنگل و دریا دارد چرا مردم باید در فقر و بدبختی زندگی کنند؟ چه کسی مسئول این قصه است؟ آیا تحریم دشمنان در این عقب‌ماندگی تاریخی ما نقش دارد؟ یا تحریمی که در استان اتفاق افتاده است.

حسینی پور ادامه داد: ما در تحریم جدیدی که حلقه از مدیران داریم که دائماً در این شهرستان و آن شهرستان جابجا می‌شوند، ما باید تحریم مدیریتی استان را بشکنیم. تا مادامی‌که جوانان ما در تراز نخبگی تحصیل کردند به استان‌های دیگر خدمات می‌دهند؛ این درست نیست.

وی ادامه داد: چهل‌ودو سال از انقلاب گذشت تا کی باید اینجا گزارش بدهیم که تلاش کردیم اما نتوانستم موفق شوم! ما فرصت نداریم گزارش دهیم که نتوانستیم، ما باید گزارش دهیم که توانستیم؛ این فرهنگ مدیریت جهادی است. اگر در دفاع مقدس ما با دست‌خالی در مقابل دشمن پیروز شدیم برای این است که فرهنگ جهادی در جبهه‌ها حاکم بوده است.

استاندار جدید مازندران گفت: هرچند شرایط زمان تغییر کرده اما فرهنگ جهادی همچنان باید حاکم باشد، فرهنگ شب‌های شلمچه باید وجود داشته باشد تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی بابیان اینکه تا کی باید ما گزارش دهیم که نتوانستیم ادامه داد: شرایط تحریمی که در کشور حاکم است اگر همین مردم مازندران و جوانان مازنی با مواهبی که در این استان وجود دارد نه‌تنها در قابل این تحریم‌ها محکم خواهند‌ ایستاد بلکه این تحریم‌ها را به شکسته مواجه خواهند کرد.

حسینی پور افزود: آنچه عامل اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران است و این اقتدار نیز توسط همین جوانان در کشور به وجود آمد ناشی از همین روحیه جهادی بوده است. در صنایع کوشکی در صنایع نظامی چه کسانی توانستد تحریم را بشکنند مگر غیرازاین بود همین جوانان 25 تا 30 سال پای‌کار بودند.

 وی بابیان اینکه امروز دشمن حتی جرات چپ نگاه کردن به کشور ما را ندارد و این موفقیت از برکت همین جوانان است، ادامه داد: در استان مازندران هر مسئولی که در طول این سال‌ها به استان مازندران آمده و گفته این استان جزء برخوردارترین استان بوده اشتباه کرده است.

استاندار مازندران گفت: مردم مظلومی که الان در شهرها و روستاهای مازندران هستند این برخورداری را حس می‌کنند؟ به‌واسطه مسئولیتم در تمام استان‌های کشور حضور پیدا کردم و پیشرفت‌هایی که در دیگر استان‌ها را دیدم، آنچه عامل عقب‌افتادگی در استان مازندران است ما نتوانستیم وحدت را برای توسعه و پیشرفت در بین نخبگان استانی ایجاد کنیم.

حسینی پور افزود: بنده استاندار جوانانی هستم که هیچکونه پارتی و وابستگی به گروهی ندارند و از آن‌ها حمایت نمی‌شود.

وی به موانع پیش روی جوانان تحصیل‌کرده این استان اشاره کرد و افزود: آنان از افتخارات مازندران هستند ولی چرا نتوانستند در استان خودشان خدمت کنند! برای اینکه حصار مدیریتی در استان وجود داشت.

استاندار مازندران بابیان اینکه اگر کسی بخواهد در استان برای انجام کاری مجوز بگیرد با هزاران موانع مواجه می‌شود گفت: باید میدان برای فعالیت این جوانان باز شود، مطمئن باشید اگر جوانان مازندرانی همانانی که در لشکر 25 کربلا جزء لشکر خط‌شکن لشکریان ایران بودند اگر همان بچه‌ها در جبهه اقتصاد فعالیت کنند مطمئن باشد مازندران به‌سرعت شکوفا خواهد شد.

وی افزود: من تا چند روز قبل از انتخابم برای استانداری مازندران هرگز به این موضوع فکر نکرده بودم و نه دنبال کردم و نه حتی یک نفر برای این موضوع پیگیری کرد بنابراین من به هیچ گروه و جریان سیاسی بدهکار نیستم من تنها به مردم استانم بدهکارم.

استاندار مازندران بیان کرد: در این مأموریت مهم برای شکوفایی و آبادانی استان لاله خیز مازندران دستان همه آن‌کسانی را می‌فشارم که با من همراه هستند.

وی بابیان اینکه استان مازندران بااین‌همه ذخایر طبیعی و نیروی انسانی ولی شرایط خوبی نداریم، گفت: دست تک‌تک مدیران استان را می‌بوسم؛ آن مدیرانی که خودشان تشخیص می‌دهند که واقعاً بعد از سال‌ها مدیرت چیز جدیدی برای ارائه نداند هودشان داوطلب بشوند و اعلام کنند و این جایگاه را به جوانان بدهند

حسینی پور ادامه داد: وقت مردم در اختیار من و شماست، اگر قرار باشد تا دو ماه دیگر نباشیم بنا نیست از همین‌الان کارهایمان را تعطیل کنیم نباید کار ملت روی زمین گذاشت. اگر کار بر زمین گذاشتی پس اون ماه حقوق هم نگیر.

استاندار مازندران گفت: ملاک من برای تغییر مدیران خط فکری نیست البته کسانی در حوزه مدیریتی قرار است کار کنند حتماً باید سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند و مردم به این دولت رأی دادند که هوای تازه را استشمام کنند؛ بنابراین کسانی سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند و در کارشان نشان دهند که باانگیزه برای این دولت خدمت می‌کنند در خدمت آن‌ها هستیم.

حسینی پور اضافه کرد: با همه گروه‌ها و جریان‌ها که دغدغه استان و مردم رادارند جلسه خواهم گذاشت.

وی به شهرداری‌های استان تذکر داد: اگر قرار است میزبان گردشگران و توریسم باشیم باید بستر را برای میزبانی فراهم کنیم وضعیتی که در شهرهای استان دیدم اصلاً در منزلت گردشگران نیست، شوراهای شهر استان باید پاک‌سازی شهرها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز