خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد:

اعزام 46 نفر از مدافعان سلامت به مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۶۷۲

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تعداد ۴۶ نفر از مدافعان سلامت شهرستان‌های آمل، بابل، نور، بهشهر، ساری، قائم‌شهر، نکا و گلوگاه از محل عواید موقوفات مزین به نام امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز یکشنبه در مراسم اعزام کادر درمان استان مازندران به مشهد مقدس از محل موقوفات استان که به میزبانی آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد، گفت: کادر درمان استان در طول شیوع کرونا سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی بسیار زیاد تلاش کردند و قدردان این همت والای کادر درمان فعال در جبهه مقابله با کرونا هستیم.

وی با اشاره به اینکه هزینه این سفر از محل موقوفات تأمین‌شده، افزود: برخی از واقفان هستند که اموال خود را وقف می‌کنند تا در مسیر زیارت امام رضا (ع) هزینه شود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۴۶ نفر از کادر درمان از شهرهای مختلف آمل، بابل، نور، بهشهر، ساری، قائم‌شهر، نکا و گلوگاه که موقوفه‌ای به نام امام رضا (ع) داشتند در این سفر دعوت شدند؛ اگرچه کارکنان زحمت‌کش و خدوم بهداشت و سلامت در سطح استان مازندران بی‌نظیر هستند و اعزام به این سفر معنوی کمترین کار برای قدردانی از خدمات این قشر خدوم است.

 حجت‌الاسلام حیدری جناسمی بابیان اینکه کرونا باوجود به همراه داشتن مشکلات زیاد روح همدلی‌ و مهربانی‌ را در جامعه بیدار کرد، کارکنان‌ زحمتکش و خدوم کادر درمان نیز بی‌دریغ تلاش کردند که جای تقدیر دارد، تصریح کرد: باید از واقفان خیراندیش نیز تقدیر کرد که دارایی خود را درراه گسترش فرهنگ زیارت و معنویت وقف کردند.

وی بابیان اینکه بسیاری از تجهیزات بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با همکاری و تلاش دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان از محل موقوفات خریداری‌شده است، خاطرنشان کرد: موج اول کرونا در بیمارستان شاهد مشکلات زیاد مردم بودیم اوقاف کنار مردم آمد و خدمات بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان در بیمارستان‌های ساری، بابل و آمل ارائه شد.

حجت‌الاسلام حیدری جناسمی در ادامه بابیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه استان مازندران از اولین نهادهایی بوده که در موج اول کرونا در عرصه سلامت ورود پیدا کرد، گفت: در شرایط حاد جامعه از محل مازاد موقوفات دستگاه تنفسی برای بیماران کرونایی خریداری شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به فعالیت خادمان افتخاری در ۱۲ امامزاده شاخص استان مازندران برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود ماسک این مراکز به کارگاه‌های تولیدی تبدیل شدند که شبانه‌روز ماسک تولید می‌شد و در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز