خبرگزاری کار ایران

در همایش حجاب و عفاف مطرح شد؛

نخستین ریشه بدحجابی در جامعه تضاد بین روابط خانواده و فرزند است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۴۴

قبل از این که در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به مسائل حجاب بپردازیم، باید این موضوع را در خانواده‌ها ریشه‌یابی کنیم.

قبل از اینکه در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به مسائل حجاب بپردازیم، باید این موضوع را در خانواده‌ها ریشه‌یابی کنیم.

به گزارش ایلنا از ساری، ابراهیم اندرخورا در همایش حجاب و عفاف که در این اداره کل برگزار شد با بیان اینکه آموزش و پرورش در هنجار کردن رفتارهای دانش‌آموزان مسئولیت دارد، افزود: نخستین ریشه بدحجابی در جامعه تضاد بین روابط خانواده و فرزند است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: قبل از اینکه در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به مسائل حجاب بپردازیم، باید این موضوع را در خانواده‌ها ریشه‌یابی کنیم.

اندرخورا حجاب را یک موضوع تربیتی دانست و افزود: بحثتربیتی را باید در خانواده‌ها آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه در خانواده‌ها باید شادابی و معنویت وجود داشته باشد، گفت: خانواده‌هایی که در آن‌ها شادابی و معنویت وجود نداشته باشد و درگیری‌های بین زن و شوهر باعثمی‌شود تا یک خانواده از سلامت روحی دور بماند و دچار چالش‌های اجتماعی شود.

اندرخورا با اشاره به بالا بودن آمار مصرف مواد مخدر در مازندران، افزود: ناهنجاری‌های اجتماعی در خانواده و مشکلات درون آن باعثافزایش مشکلات اجتماعی در جامعه و همچنین افزایش مصرف مواد مخدر می‌شود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: بیشترین مشکلات حجاب در جامعه مربوط به مقاومت، اختلالات و روابط منفی بین اعضای خانواده و فرزند است.

اندرخورا به تقویت وفاداری در بین اعضای خانواده و زن و مرد اشاره کرد و اظهار داشت: در بعضی از خانواده‌ها اصول اصلی تربیت فرزندان فراموش شده است.

وی تاکید کرد: فرهنگ‌سازی در خانواده‌ها و آموزش و پرورش تقویت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز