خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران:

پاسخ من به حاشیه سازان و یاوه گویان؛ عملکردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۶۰۹

مدیرعامل چوب وکاغذ مازندران با آمار و ارقام به جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان آمد و گفت: تا دو سال آینده به ظرفیت واقعی تولید یعنی سالانه ۱۷۵ هزارتن خواهیم رسید.

به گزارش " ایلنا" از ساری؛ "علی اکبر صفریان" گفت: سال گذشته میزان تولید انواع کاغذ در چوب و کاغذ مازندران به ۷۲ هزار تن بالغ شد و امسال هدف ما افزایش تولید تا ۱۰۵ هزارتن خواهد بود و اگر برنامه ها درست پیش برود؛ تا دو سال دیگر به ظرفیت تولیدی ۱۷۵ هزار تن درسال خواهیم رسید.

او ضمن انتقاد شدید از برخی رسانه های استان که تلاش داشتند چوب و کاغذ مازندران را به حاشیه ببرند، گفت: ضمن آن که حق شکایت و پیگیری یاوه گویی های این رسانه ها را برای خودمان محفوظ می دانیم؛ اولویت های مهم من و همکارانم حفظ و توسعه تولید و تامین رضایتمندی سهامداران و کارگران عزیز است و اعتقاد دارم بهترین پاسخ من به یاوه گویی ها؛ آمارها و عملکردم است.

صفریان تاکید کرد: من به زبان آمار با آقایانی صحبت می کنم که ادعا می کنند چراغ چوب و کاغذ خاموش شده و تولید نیست! عملکردم در ۶ ماهه اول امسال و از بهمن ۱۳۹۹ که مستقر شدم؛ نشان می دهد که ۴۶ میلیارد تومان زیان خالص ۶ ماهه اول ۱۳۹۹ به ۴۵ میلیارد تومان سود خالص در نیمه اول ۱۴۰۰ تبدیل شده و چوب و کاغذ از منفی ۴۵ به مثبت ۴۶ جهش داشته است.

صفریان گفت: اگر در زمین حاشیه سازان و یاوه گویان بازی می کردیم؛ افتخارات امروز حاصل نمی شد! من و همکارانم سد راه منافع غیرقانونی برخی افراد شدیم و نگذاشتیم کارخانه به تاراج برود.

مدیرعامل چوب وکاغذ مازندران گفت:من در برابر انتقادات نابجا سکوت کردم و کارکردم وکارگران و نمایندگان کارگری پاسخ محکمی به منتقدان غرض ورز دادند و به نظرم همین کافی است!

او با بیان این مطلب که یک کیلو محصولات تولیدی شرکت درسال جاری در انبارها دپو نشده و همه اقلام تولیدی فروش رفته می گوید: زمان؛ زمان انبارکردن کالا نیست اگر بخواهیم ۱۰ هزارتن کاغذ را انبار کنیم، یعنی ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه را خواباندیم!

مدیرعامل چوب وکاغذ مازندران تعداد کارگران شاغل در این واحد صنعتی را بالغ بر ۹۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: بخش زیادی از نیروها مشمول بازنشستگی پیش از موعد شدند و اکنون اکثریت کارگران زیر ۵ سال سابقه هستند، ما از بازنشستگی کارگران با تجربه زیان می بینیم و به زودی ۶۰ نفر را از طریق آزمون کتبی جذب خواهیم کرد.

وی به بازدید ابراهیم رئیسی،رئیس وقت قوه قضاییه از این واحد صنعتی در ایام پایانی سال گذشته اشاره کرد و گفت: آن ایام ایشان رئیس قوه قضاییه بودند وبه طور جدی پیگیر مشکلات شرکت بودند .

او از تدبیر رئیس جمهور و وزیر ارشاد برای تشکیل کارگروهی جهت دستیابی به خودکفایی در تولید کاغذ استقبال کرد و راجع به تعهدات سازمان جنگل ها در برابر این شرکت گفت:این سازمان ۳۰۳ هزار مترمکعب چوب به کارخانه چوب وکاغذ مازندران بدهکار است و با وجود پیگیری های به عمل آمده درستاد اقتصاد مقاومتی استان و همراهی صمیمانه دستگاه قضایی مازندران و همچنین ارجاع پرونده ما به سازمان جنگل ها توسط وزیرجهاد کشاورزی؛ تاکنون یک مترمکعب چوب تحویل این کارخانه  نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز