خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

چوب و کاغذ مازندران چشم و چراغ منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۳۲

جشن بزرگ وحدت در محل شرکت چوب و کاغذ مازندران با حضور مدیران استانی و شهرستانی، مدیران شرکت و کارگران این مجموعه بزرگ استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت خجسته رسول مهربانی (ص) و رئیس مذهب شیعه (ع) و هفته وحدت گفت: همه پیامدهای خوب در پرتو وجود نازنین پیامبر اسلام و اهل بیت اوست و جا  دارد ما در تجلیل از نام و مقام چنین شخصیت‌های والا و معنوی، مراسم بگیریم و با حضور مشتاقان این جمع را گرم کنیم و از همه مدیران و نمایندگانی که در این مراسم حضور پیدا کردند، تشکر می‌کنم. 

وی افزود: چوب و کاغذ مازندران چشم و چراغ منطقه است و اختصاص به ساری ندارد و من از همه مدیران و کارگران مجموعه قدردانی می‌کنم که این شرکت را از وضعیتی که در چندسال اخیر داشت بیرون کشیدند و امروز خوشحالیم که اوضاع مجموعه خوب است.

نماینده ولی فقیه در ادامه به روحیات پیامبر (ص) در قرآن اشاره کرد و گفت: پیامبر حریص بر مردم بودند اما امروز افرادی را می‌بینیم که حرص مال دارند اما پیامبر نسبت به هدایت انسان‌ها حرص داشتند و قلباً نمی‌خواستند حتی یک نفر از چراغ هدایت دور بماند و داشتن چنین پیامبری بزرگترین نعمت است و ما باید پاسدار این نعمت‌ها باشیم و راه‌شان را باید ادامه دهیم.

محمدی لایینی ادامه داد: امروز خوشحالم که شرکت چوب و کاغذ مازندران در سایه حمایت مدیران و کارگران به وضعیتی رسید که از زیان به سود ۵۰ میلیاردی رسید و این یعنی مدیریت موفق هرچند باز هم جای پیشرفت دارد.

وی تاکید کرد: این شرکت که ستاره شمال کشور است امروز در مقایسه با چند سال اخیر، وضعیت خوبی دارد و ما قدردان تلاش شما کارگران و مدیران هستیم.

محمدی لایینی در ادامه به روحیه خودتحریمی برخی مدیران اشاره کرد و هشدار داد: وقتی ما در چنین مجموعه‌ای تولید موفق داریم چرا برخی دستگاه‌های دولتی باید از خارج کاغذ وارد کنند ؟

وی همچنین به تغییر دولت اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار دولت سیزدهم امید بسیار داریم این مشکلات اداری کم شود و شاهد توجه بیشتر به این مجموعه و همه واحدهای تولیدی و صنعتی استان باشیم و به سمت صادرات بیشتر محصولات چوب و کاغذ مازندران برویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز