خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

واحدهای صنفی غیرمجاز هر چه زودتر جمع‌آوری شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۵

دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط نسبت به جمع‌آوری واحدهای صنفی غیرمجاز در این شهرستان هر چه زودتر اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط نسبت به جمع‌آوری واحدهای صنفی غیرمجاز در این شهرستان هر چه زود‌تر اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از آمل، شعبانعلی واحدی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با بیان اینکه در اجرای طرح سلامت و امنیت غذایی همه مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی مسئول هستند، یادآور شد: اهمیت سلامت و امنیت غذایی به گونه‌ای است که در اسلام نیز به آن تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمان بازدید‌ها همه دستگاه‌های هفت‌گانه کارگروه سلامت باید حضور داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این کار در زمان بازدید می‌دانی هر یک از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی حضور دستگاه‌های مرتبط الزامی است.

واحدی با اعلام اینکه هم‌اکنون در بحثجمع‌آوری زباله و پسماند قرارداد آن با قرارگاه خاتم‌الاوصیا در دستور کار است، اذعان داشت: امیدواریم با انعقاد قرارداد این مشکل که به عنوان بزرگ‌ترین مشکل شهرستان آمل منظور می‌شود، حل شود.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با تاکید بر اینکه در اجرای بهداشت مدارس آموزش‌ و پرورش شهرستان باید کاملا نظارت داشته باشند، اظهار داشت: در امر توزیع اغذیه‌های غیربهداشتی در جلوی برخی واحدهای صنفی و از سوی فروشندگان دست‌فروش در سطح شهر باید گروه هفت‌گانه سلامت و امنیت غذایی نضارت داشته باشند و نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند.

وی با اشاره به ساخت سرویس‌های بهداشتی در محور هراز ابراز داشت: در این امر نهاد گردشگری شهرستان آمل باید در جهت ساخت سرویس‌های بهداشتی دستور کار خود قرار دهند تا این محور با وجود ۳۰ درصد از گردشگری کشور و با فعالیت ۱۳۲ واحد پذیرایی و وجود ۴۰ میلیون مسافر در ایام تعطیلات با این مشکل عدم وجود سرویس بهداشتی مواجه نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز