خبرگزاری کار ایران

به همراه مسولان قضایی استانی صورت گرفت؛

بازدید رئیس کل دادگستری مازندران از زندان آمل/آزادی 139 نفر از زندان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۶۸۶

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه برنامه بازدیدهای خود از زندان های استان از زندان شهرستان آمل بازدید کرد و بر تعیین تکلیف سریع متهمان بازداشتی و نگاه اصلاحی به زندانیان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،،حجت الاسلام والمسلمین اکبری به  همراه مسولان قضایی استانی  و 60 نفر از قضات  شهرستانهای آمل و محمودآباد و سرخرود و دابودشت  ازبخش های مختلف زندان آمل و همچنین بخش نسوان بازدید کرد واز نزدیک در جریان مسائل قضایی زندانیان و مددجویان حاضر در این زندان قرار گرفت وضمن  شنیدن مسائل قضایی آنها، دستورات مقتضی را برای رسیدگی صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: بازدید اززندان ها براساس تکلیف قانونی و تأکیدات رئیس  محترم قوه قضاییه درجهت آشنایی بیشتر با  مشکلات زندانیان وکاهش جمعیت کیفری بصورت منظم و مستمر انجام می شود و قضات باید بطور مستمر از وضعیت زندانی باخبر و بر اجرای مجازات در زندان‌ها نظارت داشته باشند تا این بازدیدها نتیجه بخش وموثر باشد. 

وی افزود: یکی از  نتایج  مهم بازدید و سرکشی از زندان‌ها ،آشنایی نزدیک، درست و بدون واسطه  ازوضعیت زندانیان توسط قضات ودیگر مسئولان است.

عالی ترین مقام قضایی استان  تصریح کرد: تلاش ما بر این است که موارد ارفاقی و کمک‌های قانونی لازم، مشمول زندانیانی که دارای صلاحیت‌های قانونی هستند بشود  وزمینه آزادی و بازگشت آن‌ها به کانون خانواده و جامعه فراهم شود. در این بازدید ۱۹ نفر از زندانیان با دستور قضایی آزاد  و 120 نفر نیز به مرخصی  اعزام شدند..

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز