خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

تعداد بستری ها به ۲۳۲۲ نفر رسید/بار مراجعات برای بستری بیماران نگران کننده است/ ۴۸۰۰ خودرو اعمال قانون و ۵ هزار خودرو به شهر‌های خود برگشت داده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۴۰۵

سید عباس موسوی گفت:در حال حاضر دو هزار و ۳۲۲ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۳۹۲ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران،گفت:در حال حاضر دو هزار و ۳۲۲  بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۳۹۲ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

او ادامه داد: حال ۳۲۰ بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،به گفته تورج اسدی،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بار مراجعات برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها نگران‌کننده است و اگر روند به همین منوال باشد و دستور‌العمل‌های بهداشتی رعایت نشود روزهای سخت‌تری در انتظارمان خواهد بود.

همچنین هادی عبادی،سرپرست پلیس راه مازندران نیز در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی،گفت: 

از ساعت ۱۸ عصر دوشنبه ۲۸ تیرماه تاکنون بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ خودرو اعمال قانون و ۵ هزار خودرو به شهر‌های خود برگشت داده شدند.

وی از اجرای ممنوعیت و محدودیت کرونایی در ۶ منطقه ورودی جاده‌‌های مازندران شامل گدوک (سوادکوه)، امامزاده هاشم (هراز)، ولی‌آباد (کندوان)، تِلمادرّه (کیاسر)، گلوگاه (بهشهر) و چابکسر (رامسر) خبر داد.

سرپرست پلیس راه مازندران به اجرای این محدودیت‌ها تا ساعت ۷ صبح دوشنبه هفته آینده چهارم مرداد اشاره و پیش‌بینی کرد: با توجه به در پیش بودن عید غدیر، احتمال تمدید شدن ممنوعیت و محدودیت کرونایی در مناطق یاده شده وجود دارد.

عبادی گفت: طی شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۳۶۱ خودروی غیربومی در ورودی‌های مازندران اعمال قانون و هزار و ۷۲۲ خودرو نیز بازگردانده شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز