خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

بابلی ها صدرنشین ثبت ازدواج در سال ١٣٩٩

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۵۷۵

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت:در سال ۹۹ و سه ماهه اول ١٤٠٠ شهرستان بابل بیشترین میزان ثبت ازدواج را داشت و شهرستان ساری نیز با رشد ١٤ درصدی ثبت ازدواج در سه ماهه نخست سال ١٤٠٠، بیشترین رشد را در این زمینه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد رضا ییلاقی با اعلام این خبر گفت:علی رغم افزایش ٦ درصدی ازدواج استان مازندران در سال ۱۳۹۹، اما شهرستان ‌هایی نیز هستند که طی این سال با کاهش ازدواج هم مواجه بودند. 

وی افزود:در سال ۹۹ و سه ماهه اول ١٤٠٠ شهرستان بابل بیشترین میزان ثبت ازدواج را داشت و شهرستان ساری نیز با رشد ١٤ درصدی ثبت ازدواج در سه ماهه نخست سال ١٤٠٠، بیشترین رشد را در این زمینه داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:میانگین ثبت ازدواج استان مازندران از میانگین ٤.٤٢ درصدی کشور نیز بیشتر است.

 ییلاقی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات موثر خیرین ازدواج جوانان برای تسهیل در امر ازدواج افزود:خیرین محترم بدون چشم داشتی این فعالیت های خداپسندانه را انجام می دهند و صمیمانه از آنها دعوت به عمل می آوریم، با حضور پر رنگ تر و موثر آنها قدم های اساسی تری برای تسهیل در ازدواج برداشته شود. چراکه با افزایش  هزینه ها، طبیعی است میل ازدواج کاهش یابد و موجی از افزایش آسیب های اجتماعی را بهمراه خواهد داشت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز