خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس:

هیچ دوره‌ای «مهندسی انتخابات» نکرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۲۷

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی در خانه ملت با رد انتشار لیست انتخاباتی، گفت: در طول تاریخ انتخابات ساری تاکنون مهندسی انتخابات نکرده‌ام، به رأی مردم احترام می‌گذارم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی بابایی کارنامی امروز جمعه در جمع خبرنگاران ستاد انتخاباتی استانداری مازندران روند انتخابات را  خوب ارزیابی کرد و با رد تائید صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی گفت: تنها عضو هیات نظارت هستم، هیچ‌گونه اقدامی مبنی بر تائید صلاحیت کاندیدا از سوی من صورت نگرفت.

وی افزود: پیگیری حق همه نامزدهاست و در فرآیند قانونی از روز نخست تا پایان حق پیگیری در مطالبات دارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در خانه ملت با رد انتشار لیست انتخاباتی گفت: در طول تاریخ انتخابات ساری تاکنون مهندسی انتخابات نکرده‌ام، به رأی مردم احترام می‌گذارم.

وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات در خصوص تمهیدات انتخابات گفت: آموزش مکفی برای انتخابات وجود نداشته و برخی کمی و کاستی‌ها در این بخش مشاهده‌شده است و حتی برخی صندوق‌ها با دو ساعت تأخیر انتخابات شروع شد.

بابایی کارنامی افزود: البته همه دوره‌ها این مشکلات وجود داشت اما امسال باکمی تأخیر دیرتر شروع شد و این مشکل نیز مرتفع شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در چهار هزار و ۱۶۲ شعبه اخذ رأی در مازندران در حال برگزاری است و حدود ۵۷ هزار نفر هم به‌عنوان عوامل اجرایی و نظارتی کار اخذ رأی از مردم را در این شعب بر عهده‌دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز