خبرگزاری کار ایران

پایگاه مقاومت شهید صارمی در آمل احیاء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۰۱

با تصمیم پایگاه مقاومت بسیج خبرنگاران به احیاء پایگاه مقاومت شهید صارمی در این شهرستان تصویب شد.

طی نشست فرمانده سپاه ناحیه آمل با رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی آمل و جمعی از اصحاب رسانه در جراید و خبرگزاری‌ها جهت راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج خبرنگاران تصمیم به احیاء پایگاه مقاومت شهید صارمی در این شهرستان تصویب شد.

به گزارش ایلنا از آمل، رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی شهرستان آمل در راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج خبرنگاران در این اداره از فعالیت پایگاه شهید صارمی از سوی اصحاب قلم در این شهرستان خبرداد و گفت: این پایگاه حدود هشت سال پیش با جمعی از خبرنگاران به فعالیت می‌پرداخت.

محمد محمدی با بیان اینکه پس از فعالیت این پایگاه از سوی بسیج هنرمندان پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان تشکیل شد، افزود: این پایگاه پس از ابلاغیه کشوری نخستین گام استانی در جهت تشکیل این پایگاه از سوی هنرمندان این شهرستان برداشته شد که هم‌اکنون هنرمندان بسیجی بسیاری را در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف مسئولان امر در دستگاه‌های فرهنگی است تا به نسل جدید انتقال داد.

محمدی با اعلام اینکه برای تداوم این میراثهمایش جرعه ایثار در آمل برگزار می‌شود، اذعان داشت: این همایش ضمن گرامیداشت ایثارگران به معرفی و شناسایی افراد ایثارگر هشت سال دفاع مقدس را می‌پردازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی آمل خاطرنشان کرد: در این همایش با اهدای لوح تقدیر و تندیس از رشادت‌های این ایثارگر نمونه تجلیل به عمل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز