خبرگزاری کار ایران

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد؛

بهره برداری از دو پروژه عمرانی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۶۹

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، دو پروژه عمرانی در شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل به بهره برداری رسید.

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس، وفایی‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، واحدی فرماندار، حجت الاسلام رحمانی امام جمعه و جمعی از صاحبان صنایع، از دو پروژه عمرانی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل، بهره برداری شد.

به گزارش ایلنا از آمل، عباسعلی وفایی‌نژاد در آیین بهره‌برداری از دو پروژه عمرانی، در جمع صاحبان واحدهای تولیدی شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل گفت: این شرکت همواره به‌دنبال اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها و رفع موانع تولید گام بر می‌دارد و اجرایی شدن پروژه‌ها در زمان کنونی بسیار سخت بوده که بعلت کاهش اعتبارات، تنها از محل منابع داخلی شرکت، به اجرای پروژه‌های در دست اقدام، مبادرت نموده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به تجهیز ساختمان آتش نشانی به ماشین اطفاء حریق و خط انتقال آب این شهرک صنعتی اظهار داشت: شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل دارای سه حلقه چاه آب بوده که ۴۰ لیتر در ثانیه از این سه حلقه چاه، آب برداشت می‌شد و برای تأمین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی و جلوگیری از قطعی آب، حفر چاه شماره ۴ و خط انتقال، در دستور کار قرار گرفت که با بهره برداری از چاه آب شماره ۴، روزانه ۲۰ لیتر در ثانیه بر ظرفیت آب این شهرک صنعتی افزوده می‌شود که در نتیجه، ظرفیت چاههای آب از ۴۰ لیتر در ثانیه به ۶۰ لیتر در ثانیه افزایش خواهد یافت.

وفایی‌نژاد افزود: برای خط انتقال آب شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل ۹۰۰ متر لوله گذاری انجام شده است.

وی تصریح کرد: شهرکهای صنعتی یکی از ارکان مهم در رشد اقتصادی محسوب می‌شوند و تقویت ایستگاههای آتش نشانی بعنوان مدیریت بحران در کاهش بروز حوادث، جلوگیری از خسارات ناشی از آتش سوزی، موجب حفاظت از کار، تولید و سرمایه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌شود.

وفایی‌نژاد بیان داشت: در راستای امنیت در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی، اقدامات مؤثری صورت گرفته که از جمله آن، به تقویت ایستگاه آتش نشانی، تقویت و تجهیز شبکه شیرهای آب آتش نشانی، برگزاری دوره‌های آموزشی اطفاء حریق و تهیه و توزیع کتابچه آشنایی با الزامات ایمنی و بهداشتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: برای اجرا و بهره برداری از این دو پروژه در شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل مبلغ ۶ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل از پتانسیل بالایی در سرمایه گذاری برخوردار بوده که هم اکنون ۲۲۳ واحد بهره بردار در این شهرک صنعتی فعالیت می‌کنند و با مبلغ ۲۵۰۲ میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری، برای ۸۲۳۰ نفر نیز اشتغال بوجود آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز