خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

عملکردهای مسئولان شرایط را سخت کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۴۳۰

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در پای صندوق ‌رای گفت: میدان انتخابات همچون آزادسازی خرمشهر است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمدباقرمحمدی لائینی  درخطبه‌های نماز جمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و با بیان اینکه امروز گنبد آهنین دربرابر مقاومت مردم غزه تسلیم شده است، گفت: باید حمایت و همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کنیم.

خطیب نماز جمعه ساری به "غدیر خم"  اشاره و معرفی این واقعه را ضروری دانست و افزود: همه باید خودمان را برای مراسم باشکوه غدیر آماده کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: واقعیت‌های تاریخی باید برای مردم  بازگو شود و ابعاد مختلف غدیر باید با استفاده از فرصت‌های گوناگون نشر و ترویج داده شود.

آیت الله لائینی به نامگذاری 31 اردیبهشت به عنوان "روز پیوند اعضا" و بیان اینکه گسترش فرهنگ اهدای عضو نیازمند فرهنگ‌‌سازی است، افزود: باید برای فرهنگ‌سازی این سنت حسنه که می‌تواند زندگی دوباره برای بیماران نیازمند باشد؛ تلاش کنیم.

خطیب نماز جمعه ساری همچنین بر مدیریت مصرف آب و برق در فصل گرما تاکید کرد و گفت: همزمان با فرا رسیدن تابستان و وجود تداوم گرمای شدید و بارش کم، رعایت الگوی مصرف بر همه شهروندان ضروری است.

وی انتخابات پیش رو را همچون آزادسازی خرمشهر مهم دانست و ادامه داد: اگر چه برخی از عملکردهای مسئولان شرایط را سخت کرده است.

آیت الله لائینی افزود: حضور گسترده مردم  و مشارکت حداکثری سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز