خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد:

نصب ۷۷ هزار تابلو و علائم ایمنی در جاده های استان/جابجایی نیوجرسی به جای گاردریل در ۶۵ کیلومتر از محورهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۹۰۶

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت:در سال قبل جابجایی نیوجرسی به جای گاردریل در ۶۵ کیلومتر از محورهای استان انجام شد و برای ارتقای ایمنی در نقطه حادثه خیز نیز ۴۶ دوربین ثبت تخلف سرعت نیز نصب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباسعلی نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه سال گذشته سه هزار و ۶۷۰ کیلومتر خط کشی در محورهای استان انجام شد، از نصب ۷۷ هزار تابلو و علائم ایمنی خبر داد.

وی اصلاح ۳۵ نقطه حادثه خیز و احداث روشنایی نقطه‌ای ۳۵ نقطه را از دیگر اقدام بیان کرد و گفت: در سال قبل ۱۶۹ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت نیز انجام شد.

او یادآور شد: در سال قبل جابجایی نیوجرسی به جای گاردریل در ۶۵ کیلومتر از محورهای استان انجام شد و برای ارتقای ایمنی در نقطه حادثه خیز نیز ۴۶ دوربین ثبت تخلف سرعت نیز نصب شده است.

نجفی با بیان اینکه ۱۰۰ نقطه آسیب دیده سیل در محورهای استان بازسازی شده است، گفت: یک دستگاه پل بزرگ و چهار واحد راهدارخانه نیز در محورها احداث شده است.

مدیرکل راهداری مازندران درباره وضعیت ماشین آلات راهداری گفت: ۴۰ درصد ماشین آلات در حال مرمت و تعمیر بوده و به زودی به چرخه راهداری وارد می‌شوند.

وی همچنین از خرید و نوسازی ناوگان ماشین‌آلات از قبیل هفت دستگاه لودر و دو دستگاه بیل مکانیکی خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز