خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران خبر داد:

پلمپ ۱۰۸ واحد صنفی متخلف در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۳۳

رئیس پلیس اطلاعات وامنیت عمومی مازندران، از پلمپ ۱۰۸ واحد صنفی متخلف در طرح نظارت براماکن عمومی و واحدهای صنفی در یک ماهه گذشته در شهرستان ساری خبر داد.

رئیس پلیس اطلاعات وامنیت عمومی مازندران، از پلمپ ۱۰۸ واحد صنفی متخلف در طرح نظارت براماکن عمومی و واحد‌های صنفی در یک ماهه گذشته در شهرستان ساری خبر داد.
به گزارش ایلنا ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «حسن تقوی» با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طرح نظارت براماکن عمومی و واحد‌های صنفی در یک ماهه گذشته در شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از ۸۰۴ واحد صنفی پوشاک، آرایش و بهداشتی، کیف و کفش، آرایشگاه‌های زنانه و.. در شهرستان ساری به دوصورت محسوس و غیرمحسوس بازدید که در نتیجه ۱۳۹ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات صنفغی اخطار پلمپ دریافت کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران اضافه کرد: در این طرح همچنین ۱۰۸ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و تخلفات متعدد صنفی پلمپ شدند.

سرهنگ تقوی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه کشور یکی از مهم‌ترین اقدامات دشمن در جنگ نرم را ترویج فرهنگ منحط غربی در جامعه دانست و افزود: پلیس در پاسداری از ارزش‌های انقلاب واسلام با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی برابر قانون بشدت برخورد خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز