خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت مازندران اعلام کرد:

پلمپ ۲۷۷ واحد صنفی در مازندران در یک هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۹۴۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:از ابتدای هفته گذشته تا روز جمعه تعداد ۲۷۷ واحد صنفی در استان مازندران پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو با بیان اینکه از ابتدای هفته گذشته تا روز جمعه تعداد ۲۷۷ واحد صنفی در استان مازندران پلمپ شدند، گفت: این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در طی این مدت به بیش از ۶ هزار واحد صنفی تذکر داده شده است از تشکیل ۴۳۲ پرونده تخلف در طی این بازه زمانی خبر داد.

وی تصریح کرد: بازرسان این سازمان در هفته گذشته بیش از هزار و ۱۴۳ واحد خبازی در سراسر استان را بازدید و بر نحوه عملکرد آنها بازرسی داشتند.

قوانلو با تاکید مجدد در خصوص تعطیلی کلیه مشاغل به جز گروه یک در شهرهای با رنگ بندی قرمز اعلام داشت: اکثر متصدیان واحدهای صنفی در طی این مدت و علیرغم فشارهای اقتصادی که به آنها از ناحیه تعطیلی واحدهای کسب و کارشان به وجود آمده همکاری خوبی داشته و همواره در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خوب عمل کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و … مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا به سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز