خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال؛

به‌زودی از تصفیه‌خانه آب شرب بابل بهره‌برداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۰۸

علی رغم تحریم‌های اقتصادی با تلاش، تخصص و توانمندی کارکنان آب وفاضلاب مازندران کار احداثاین تصفیه خانه برای خدمت رسانی به مردم آغاز شد.

ایلنا: نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، حسین‌زاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران و جمعی از کار‌شناسان این شرکت از روند احداثتصفیه خانه آب شهرهای گروه الف استان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از بابل، نماینده مردم بابل ضمن بازدید از مراحل مختلف احداثتصفیه خانه آب با روند و اجرا نحوه ساخت این تصفیه خانه را خوب ارزیابی کرد و افزود: علی رغم تحریم‌های اقتصادی با تلاش، تخصص و توانمندی کارکنان آب و فاضلاب مازندران کار احداثاین تصفیه خانه برای خدمت رسانی به مردم آغاز شده و به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم هستیم.

نیاز آذری در ادامه با بیان اینکه با افتتاح این پروژه حل مشکل کمبود آب شهرهای بابل، بابلسر، امیرکلا و فریدونکنار زود‌تر از موعد مقرر به اتمام خواهد رسید گفت: در صورتیکه تامین آب آشامیدنی به عهده شرکت آب منطقه‌ای است پس جا دارد از زحمات کارکنان آبفای مازندران سپاسگذاری نمایم.

وی اضافه کرد: امید واریم شرکت آب منطقه‌ای با اجرای خط انتقال آب از سد البرز بتواند مشکل چند ساله کمبود آب شهرهای گروه الف را به حداقل برساند.

محمد تقی حسین‌زاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران هم در این بازدید ملی گزارشی در خصوص تصفیه خانه آب گفت: تصفیه خانه آب آشامیدنی که در منطقه طلوت شهر بابل و با هدف آبرسانی به شهرهای گروه الف احداثشده ظرف مدت ۲ ماه به اتمام رسید که شامل ساخت، نصب و راه اندازی ۵ مخزن فیلتر شنی تحت فشار و سایر تجهیزات مورد نیاز است که می‌تواند ۲۵۰ الی ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را تصفیه نماید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ساخت و نصب تمامی تجهیزات این تصفیه خانه توسط صنعتگران بومی را یکی از مزایای این پروژه اعلام کرد و افزود: برای اتمام عملیات این پروژه ۱۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز