خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛

اولین شتاب دهنده کسب و کار در استان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۱۵۲

با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اولین شتاب دهنده کسب و کار در استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر امروز اولین شتاب دهنده کسب و کار و کارآفرینی استان مازندران با حضور علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

علی اوسط هاشمی با بیان اینکه امروزه هر ثانیه شاهد رویش شغل جدید هستیم و به دلیل اینکه در حوزه تکنولوژی و نوآوری تحول عظیمی رخ داده به همان نسبت نیز فرصت های جدیدی خلق می شود، گفت : فرصت های جدید برای ارتقای آگاهی افراد جویای کار ولی باسواد اما عدم آشنا به ایجاد فرصت شغلی هستند که قطعا این نوع مراکز کمک کننده است.

رئیس سازمان آموزش  فنی و حرفه ای کشور با تاکید براینکه امروزه به روزرسانی تکنولوژی ها سریعا اتفاق می افتد، افزود : این مراکز آدمی را با آنچه که نیاز زمان و جامعه است، آشنا می کند.

اوسط هاشمی از وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت و تصریح کرد : صیانت از شغل در راستای آموزش به کسانی که در موضع کارهستند یکی از وظایف آموزش فنی و حرفه ای است که آموزش به روز دهد تا شغلشان را از دست ندهند.

معاون وزیر ادامه داد : مسئول تولید انسان بامهارت و توانمند هستیم تا در موضع کار واقع شوند مهارت آموزند تا به شغل مدنظر برسند.

علی اوسط هاشمی بااشاره به اینکه سعی بر این است آموزش ها در سراسر کشور به روز شوند، ابراز داشت : در گذشته 17 مرکز تخصصی و دپارتمان در طی چهل سال داشتیم و در دوسال اخیر حداقل 43 مرکز تخصصی و دپارتمان را در استان ها پایه گذاری کردیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت : در مازندران سه مرکز تخصصی را در استان مصوب کردیم که منطبق با قابلیت، ظرفیت و پتانسیل های هر استان در قامت ملی نقش هایی می دهیم تا بتوانند اثرگذاری داشته باشند و ما سرمایه پراکنده در استان ها را به یک شبکه متصل به هم تبدیل کنیم تا جریانی که در نظر است در نوع زایی حاصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز