خبرگزاری کار ایران

در دیدار جمعی تشکلات کارگری استان با بابایی کارنامی مطرح شد؛

جامعه کارگری نیازمند حمایت ویژه مسئولین و نمایندگان است/یکی از برنامه های اصلی مجلس یازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۷۰۳

نصراله دریابیگی گفت:جامعه کارگری نیازمند حمایت ویژه مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری در جهت استیفای حقوق حقه کارگران و بازنشستگان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصراله دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران در دیدار تشکلات کارگری استان با رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه کارگری نیازمند حمایت ویژه  مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری در جهت استیفای حقوق حقه کارگران و بازنشستگان است .

وی افزود:رفع معضل خصوصی سازی و نظارت بر اجرای آن در همه بنگاه ها  به ویژه شرکت مخابرات ایران ،قراردادهای موقت کار و امنیت شغلی کارگران و رفع  مشکلات معیشتی کارگران و بازنشستگان ،رفع تبعیض در اجرای همسان‌سازی  حقوق بازنشستگان کارگری و بازنشستگان کشوری و لشکری و اجرای صحیح قانون از مهم ترین مطالبات جامعه کارگری مازندران است.

 بابایی کارنامی نیز در این دیدار با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی مجلس یازدهم  رفع مشکلات معیشتی مردم به ویژه کارگران و بازنشستگان می باشد،گفت: حفظ و ایجاد اشتغال  جوانان، رفع  معضلات درمانی و معیشتی کارگران بازنشستگان از اهداف اصلی مجلس یازدهم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی  ضمن قدردانی از زحمات  همه نهادهای کارگری و بازنشستگی  به ویژه خانه کارگر، افزود: انقلاب اسلامی مدیون زحمات و تلاش کارگران عزیز بوده و جامعه کارگری پیشتاز حمایت از حضرت امام و انقلاب اسلامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز