خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اعلام کرد:

افتتاح پروژه شهرک صنعتی 1000 هکتاری بهشهر در خرداد ماه سال آینده/بهره برداری از 871 پروژه عمرانی در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۴۳۵

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت:از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید 871 پروژه عمرانی در با هزینه ای بالغ بر 1214 میلیارد ریال در بخش شهرک های صنعتی استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید مصطفی موسوی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در مازندران ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت:از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید 871 پروژه عمرانی در با هزینه ای بالغ بر 1214 میلیارد ریال در بخش شهرک های صنعتی استان اجرایی  شده است.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از دولت یازدهم 423 هکتار سند تفکیکی در سطح شهرک های صنعتی استان اخذ شده بود،افزود:با شروع بکار دولت تدبیر و امید و تلاش و همت همکارانم در شرکت شهرک های صنعتی مازندران،این رقم به 553 هکتار رسیده است و شاهد رشد 31 درصدی اخذ سند تفکیکی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان هستیم.

موسوی همچنین آمار قراردادهای پروژه های عمرانی انجام شده در دولت تدبیر و امید را 508 مورد اعلام کرد و گفت:ارزش ریالی این تعداد قرارداد 117 میلیارد و 483 میلیون و 8 هزار ریال می باشد.

این مقام مسئول آمار اجرای پروژه شبکه فیبر نوری در دولت تدبیر امید را 22 کیلومتر اعلام کرد و گفت:این پروژه ها مربوط به شهرک های بهشهر،بابلکنار،گلوگاه،نکا،رستم کلا،سلمان شهر و بابلسر می باشد با هزینه ای بالغ بر 27 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران در ادامه از گازرسانی 11 شهرک و ناحیه در سطح شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت:اید پروژه ها به طول 25 کیلومتر و با مبلغی بالغ بر 72 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسئول یکی از برنامه های اصلی شرکت شهرک های صنعتی را جذب سرمایه گذار عنوان کرد و گفت:در دولت تدبیر و امید با 901 سرمایه گذار قرارداد منعقد شده است.

وی ادامه داد:این تعداد قرارداد برای 442 واحد تولیدی و با سرمایه گذاری 16 هزار و 257 میلیارد  ریال و اشتغالزایی برای 9 هزار و 346 نفر به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،یکی از اقدامات خوب در شرکت شهرک های صنعتی مازندران کلنگ زنی پروژه شهرک صنعتی  1000 هکتاری شهرستان بهشهر بوده است که با توجه به کمبود زمین برای احداث واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی اقدامی خوب در راستای ارتقا سطح کیفی شهرک های صنعتی،جذب سرمایه گذار و رشد صنعت در استان خواهد بود.

به گفته موسوی قرار است این پروژه در خرداد ماه سال آینده با حضور مسئولین ارشد دولتی افتتاح گردد.

همچنین یکی دیگر از اقدامات این شرکت کلنگ زنی شهرک صنعتی  38 هکتاری شهدای میاندورود است که شهرکی تخصص برای صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز