خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

پیکر پاک و مطهر 10 شهید تازه تفحص شده وارد مازندران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۱۷

مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به ورود پیکرهای مطهر 10 شهید گمنام تازه تفحص شده به این استان در هشت اسفندماه سال جاری، گفت: این شهدا دهم اسفند در بهشهر، آمل، چالوس و رامسر خاک‌سپاری خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار عبدالله ملکی بعدازظهر امروز در جلسه استانی شهدای گمنام و جشنواره ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس بابیان اینکه پیکر مطهر 10 شهید وارد استان می‌شوند، گفت: از این شهدا 8 شهید گمنام و دو شهید دارای هویت هستند .

وی افزود: مراسم استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام در  روز هشت اسفند با استقبال موتور سواران با رعایت اصول بهداشتی برگزار و به مسجد فاو در پارک موزه دفاع مقدس» در مرکز استان انتقال داده می‌شوند.

مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا، استقبال و تشییع عمومی حذف و تشییع خودرویی انجام خواهد شد.

ملکی افزود:  با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا به صورت تلویزیونی و بدون حضور جمعیت در جوار حرم شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار می شود، گفت: پس از این مراسم پیکر هشت شهید گمنام در اختیار مسئولین چهار شهرستان بهشهر، رامسر، چالوس و آمل قرار می گیرد.

وی افزود: پیکر این شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس ساعت 9:30 صبح یکشنبه دهم اسفند هم‌زمان با وفات حضرت زینب (س)  در شهرهای بهشهر، آمل، چالوس و رامسر به خاک سپرده می‌شوند.

میزبانی مازندران از نهمین دوره کنگره ملی داستان‌ کوتاه «یوسف»

ملکی همچنین از میزبانی استان از نهمین دوره کنگره ملی داستان‌ کوتاه دفاع مقدس «یوسف» خبر داد و گفت:

از میزبانی استان مازندران از نهمین کنگره بین‌المللی داستان کوتاه «یوسف» خبر داد و گفت: این مراسم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و جمعیت محدود پنجشنبه 14 اسفند ساعت 9 صبح در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بابیان اینکه مازندران میزبان میهمانان و برگزیدگان ملی کنگره خواهد بود، ادامه داد: این مراسم به‌صورت زنده از شبکه ملی پخش می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز