خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

اجرای بیش از 11 هزار عنوان برنامه در دهه فجر/ 878 هزار مازندرانی در طرح سردار سلیمانی غربالگری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۷۰۷

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه بیش از 11 هزار عنوان برنامه در دهه فجر امسال اجرا می شود گفت: از ابتدای طرح شهید سلیمانی 878 هزار و 368 نفر مازندرانی در این طرح غربالگری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین محمدرضایی صبح امروز در نشست خبری با تبریک چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جوانان ضروری دانست و گفت: باید جوانان کشور ما با واقعیت های انقلاب اسلامی به خوبی آشنا شوند اینکه کجا بودیم و اکنون کجا هستیم اگر به هر دلیلی این انقلاب متوقف شود چه آینده شومی در انتظار ما خواهد بود.همه ما در تبیین این ارزش مسئول هستیم اما نقش رسانه ها برجسته تر است.

وی با بیان اینکه اگر چه کشور ما با مشکلات اقتصادی سنگینی مواجه است و مردم در معیشت مشکل جدی دارند،افزود:   امروز تنها کشوری است که می تواند ادعا کند که به لحاظ سیاسی کاملا مستقل است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در تشریح برنامه های دهه فجر سال 99 گفت: 11 هزار و 621 عنوان در دهه فجر اجرا می شود که شامل 1337 دیدار با خانواده های معظم شهدا، 659 دیدار با خانواده های ایثارگران و رزمندگان، 515 مراسم تکریم و بزرگداشت شهدا و 962 مسابقه ورزشی است.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 104 گشت محله تحت عنوان "گشت رضویون"در ایام انجام می شود، افزود: همچنین 278 اردوی جهادی در محلات کم برخوردار و 234 عنوان تولیدات فرهنگی در این ایام اجرا می شود.

رضایی با بیان اینکه پنج ساختمان پایگاه مقاومت در شهرهای بابل، گلوگاه، نکا و ساری با اعتبار 425 میلیون تومان افتتاح می شود از افتتاح 5 سالن ورزشی با اعتبار 6 میلیارد و 400 میلیون تومان در شهرهای ساری و بابل خبر داد.

وی افزود: 47 باب خانه محروم تحت پوشش کمیته امداد(ره) و 8 خانه محروم تحت پوشش بهزیستی در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: 16 زیارتگاه شهدا، 115 پروژه عمرانی محرومیت زدایی، 28 کارگاه اقتصاد مقاومتی در این دهه کلنگ زنی و39 صندوق قرض الحسنه و اشتغال در دهه فجر افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در همین ایام 380 دست البسه و پوشاک، 1000 بسته لوازم التحریر، 158 دستگاه تپلت و وسایل کمک آموزشی ، 30 هزار و 488 بسته معیشتی، 17هزار 500 پرس غذا  و 13 هزار 627 بسته بهداشتی بین مردم و نیازمندان توزیع می شود.

رضایی مجموع اعتبارات برنامه های این دهه را 39 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا پایان دی ماه با کمک مردم، خیرین، مسئولان و نیروهای بسیحی بالغ بر 382 میلیارد تومان در قالب کمک مومنانه به افراد نیازمند سراسر استان کمک شد.

رضایی به طرح شهید سلیمانی اشاره و اینکه این طرح  بخش های رصد،حمایتی، مراقبتی و نظارتی فعالیت می کند از بکارگیری بالغ بر 23 هزار بسیجی در این طرح در استان مازندران خبر داد  که تاکنون 245 هزار و 550 خانوار را پایش کرده است، گفت: سه هزار و 333 پایگاه مقاومت در رابطه با اجرای این طرح در استان مازندران فعال هستند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی 878 هزار و 368 نفر مشمول این طرح شدند که در این طرح تست کرونای 23 هزار و 749 نفر مثبت و 50 هزار و 399 نفر منفی بوده است.

وی افزود: در همین مدت 7 هزار و 572 واحد اخطار و هزار و 147 واحد نیز پلمپ و دو هزار و 684 باب مغازه هم ضد عفونی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز