خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد:

کاهش نسبی دما امروز و فردا در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۱۴۲

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که امروز و فردا شاهد کاهش دما، افزایش ابر، وزش باد و رگبارهای پراکنده در مازندران خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا با ضعیف شدن جریانات جنوبی، شاهد کاهش نسبی دما، افزایش ابر و وزش باد و در ارتفاعات غربی استان احتمال بارش پراکنده باران خواهیم بود.

وی افزود: اواخر وقت یکشنبه از شدت ناپایداری ها کاسته می شود و دوشنبه مجددا جریانات جنوبی روی منطقه تقویت و افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: اما در نیمه دوم هفته جریانات شمالی در منطقه حاکم می شود و از روز سه شنبه تا پایان هفته به تناوب شاهد افزایش ابر و وزش باد، کاهش دما و بارش هایی در سطح استان خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه بارش ها از چهارشنبه شب تا صبح جمعه از شدت بیشتری برخوردار است، افزود: کاهش دما برای روزهای پایانی هفته کاملا محسوس بوده و طی هفته آینده هم سرمای هوا ادامه پیدا می کند.

وی گفت: دریا هم امروز نسبتا مواج است و از فردا از ارتفاع موج کاسته می شود.

وی افزود: بر اساس دمای گزارش شده از ایستگاه های هواشناسی بلده با کمینه دمای 6.6 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز