خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران اعلام کرد:

کشف 228 حلقه لاستیک خارجی قاچاق در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۵۲۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 228 حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از حمل کالای قاچاق با یک خودروی ایسوزو از تهران به مقصد ساری باخبر شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه خودروی مورد نظر را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با انجام عملیات ایست و بازرسی مقطعی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 228 حلقه لاستیک خارجی فاقد مجوز حمل و پروانه گمرکی کشف کردند.

سرهنگ محمدپور ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ضمن توقیف خودروی مورد نظر کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شد.

محمدپور از معرفی متهم به مرجع قضائی نیز خبر داد و در خاتمه با اشاره به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز