خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد:

دمای هوای مازندران تا 10 درجه افزایش می‌یابد/خودداری از آتش کردن در مزارع و جنگل

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۰۰۴

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که آسمان مازندران از امروز چهارشنبه تا دو روز آینده آفتابی همراه با افزایش دمای ۵ تا ۱۰ درجه‌ای خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان از امروز تا دو روز آینده آفتابی همراه با افزایش دمای ۵ تا ۱۰ درجه‌ای خواهد بود.

وی افزود: افزایش دما در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه این هفته محسوس‌تر می‌شود، بطوریکه در این مدت در ارتفاعات، میان بند و دامنه‌ها شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: در این مدت احتمال وقوع آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها، ریزش سنگ از کوه و سقوط بهمن دور از انتظار نیست.

 اسدی به شهروندان توصیه کرد از روشن کردن آتش در جنگل‌ها، مزارع و مراتع جداً خودداری و همچنین از سفر‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند.

وی ادامه داد: بارش‌های خفیف باران از جمعه‌شب در نواحی غربی استان آغاز می‌شود و به تدریج در تمام نواحی استان تا روز یکشنبه هفته آینده گسترش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: دریا تا ۲۴ ساعت آینده موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی، صید و صیادی مناسب است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز