خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری مازندران:

طرح نسیم در استانداری مازندران راه اندازی می شود/ طرحی برای نشاط،سلامت،یادگیری و موفقیت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۷۲۱

مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری مازندران به "طرح نسیم" با محوریت نشاط،سلامت،یادگیری و موفقیت اشاره کرد که به زودی در استانداری مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی رجبی در جلسه شورای زکات استان به فعالیت 2020 تشکل مردم نهاد در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 320 تشکل شهری و 1700 تشکل روستایی هستند.

وی افزود: امسال بیش از 70 هزار بسته معیشتی و سبد کالا توسط 60 خیریه استان بین هم استانی های نیازمند توزیع شد.

مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری مازندران به نیاز 20 هزار دانش آموز مازندران به دستگاه تپلت در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: با کمک خیرین و استانداری 12 هزار دانش آموز بطور رایگان تپلت دریافت کردند و 6 هزار وام دو درصدی نیز پرداخت شد.

رجبی به "طرح نسیم" با محوریت نشاط،سلامت،یادگیری و موفقیت اشاره کرد که به زودی در استانداری مازندران راه اندازی می شود.

وی پیشنهاد کرد که تمامی کسانی که در جمع اوری سبد کالا نقش دارند در قالب یک تیم این کمک ها را جمع آوری و در اختیار نیازمندان بطور مساوی تقسیم کنند.

وی به جمع آوری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اشاره کرد و پیشنهاد کرد این موضوع هم با مدیریت منظم در قالب یک تیم منسجم صورت گیرد تاجهیزیه عادلانه توزیع شود.

مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه استان مازندران دارای 34 منطقه آسیب پذیر است، گفت: امسال برای رفع مشکل 5 نقطه بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار گذاشتیم.

وی عنوان کرد:ساخت 3500 سرویس بهداشتی و حمام برای محرومان در حال انجام داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز