خبرگزاری کار ایران

در بیمارستان ولیعصر قائم شهر صورت گرفت؛

عمل تعویض دریچه آئورت قلب به روش بسته

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۱۷۰

برای دومین بار در بیمارستان منطقه ای ولیعصر سازمان تامین اجتماعی قائم شهر عمل تعویض دریچه آئورت به روش بسته با موفقیت صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،دومین عمل تاوی (TAVI) با حضور شهرام لطفی،فوق تخصص جراحی قلب از دانشگاه آخن آلمان،محمد کشوری،فلوشیب اینترونشن،وفایی فوق تخصص جراحی قلب،فریده آخوندی،فلوشیپ اکو، وحید شربتداران،فوق تخصص بیهوشی قلب و همکاری پرسنل بخش آنژیوگرافی، پست کت، اتاق عمل جراحی قلب، بخش جراحی قلب و ICUOH  بر روی یک بیمار ٨٦ ساله با موفقیت انجام شد.
محمد کشوری با اشاره به اینکه این روش جراحی می توان علاوه بر کاهش علائم بیماری، از بروز مرگ ناگهانی بیماران جلوگیری کرد،افزود: بیماران با این علائم معمولا تحت عمل جراحی قلب باز قرار می گیرند اما چند وقتی است که با روش جدید، از طریق شریان فمورال پا و از طریق آنژیوپلاستی دریچه جدید در قلب بیمار تعبیه می شود.

شهرام لطفی،  نیز گفت:این روش خیلی کم تهاجمی تر از باز کردن قفسه سینه است که در حال حاضر برای بیماران در سنین بالا حتی با ریسک پایین تر هم می توان انجام داد.

با اجرای این اعمال جراحی در بیمارستان منطقه ای ولیعصر(عج) قائمشهر، این مرکز در لیست مراکز درمانی دارای تخصص و تجربه لازم در کشور و دنیا قرار خواهد گرفت و دیگر نیازی نیست بیماران جهت درمان از شمال کشور به شهرهای بزرگ یا کشورهای دیگر عزیمت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز