خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید بازرس ویژه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از صنایع چوب و کاغذ مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۷۲

کریم یاوری در سفر یک روزه خود به مازندران،صبح امروز در راستای بررسی و چگونگی حل و فصل مشکلات بنگاه های اقتصادی و کارگران از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کریم یاوری،مشاور و بازرس ویژه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه خود به استان مازندران،صبح امروز در راستای بررسی و چگونگی حل و فصل مشکلات بنگاه های اقتصادی و کارگران از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد.

در این بازدید که کامران اصغری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران و جمعی از اعضای هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ مازندران حضور داشتند،یاوری گفت:همکاری و همراهی کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید با کمیسیون های کارگری در استان ها می تواند نقش بسزایی را در حل و فصل مشکلات تولید کنندگان و کارگران ایفا کند.

در این بازدید که حسن فلاحی،معاون روابط کار و سمانه نوری،رئیس اداره بازرسی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی مازندران نیز حضور داشتند،بازرس ویژه وزیر کار افزود:وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی به عنوان مجری قانون کار همواره حمایت خود را از کار،تولید و صیانت از حیات بنگاه های اقتصادی و توسعه اشتغال داشته و خواهد داشت.

لازم به ذکر است حضور در جلسه شورای معاونین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران و جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران از دیگر برنامه های سفر یکروزه کریم یاوری می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز