خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آباد عنوان کرد:

آغاز تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۹۹۱

شهردار خرم آباد از آغاز تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک خبر داد و گفت: با توجه به افزایش گرفتاری های زندگی شهری٬ مدت ها بود که خلا این طرح احساس می شد که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، یحیی عیدی بیرانوند روز چهارشنبه در دیدار اعضای شورای شهر ٬ شهردار٬  کارکنان شهرداری و آتش نشانان خرم آباد با نماینده ولی فقیه در استان لرستان با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری این شهر افزود: باتوجه به مشکلات زندگی شهری٬ اولویت شهرداری ایجاد تفرجگاه های مختلف و محل های مناسب برای گذران اوقات فراغت است.

وی اظهار داشت: 2 برابر شدن سرانه فضای سبز شهر ٬ جلوگیری از زمین خواری و تغییر کاربری ٬ احداث کارخانه کمپوست٬ ساماندهی ورودی های شهر ٬ ساماندهی دره اسدآبادی و اتمام پل های شهید صارمی و جهادگران قسمتی از خدمات شهرداری به مردم خرم آباد است.

وی از شروع تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک خبر داد و گفت: با توجه به افزایش گرفتاری های زندگی شهری٬ مدت ها بود که خلا این طرح احساس می شد که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

عیدی بیرانوند میزان پایین مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض شهرداری را یکی از مشکلات اصلی این مجموعه دانست و افزود: علاوه بر مشارکت پنج درصدی مردم در پرداخت عوارض٬ 49 درصد نیز نسبت به سال گذشته کاهش صدور پروانه ساخت داشته ایم.

وی اضافه کرد: از 29 درصد کمک های دولت به شهرداری فقط 6 درصد آن وصول شده و این موضوع نیز از دیگر مشکلات و چالش های پیش روی شهرداری خرم آباد است.

شهردار خرم آباد گفت: به لطف خدا و زحمات شبانه روزی کارکنان شهرداری و با وجود همه مشکلات٬ توانسته ایم خدمات و کارهای بسیار مفیدی انجام دهیم و در این راه همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز