خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

رسانه ها مشکلات را بیان و انتقاد سازنده داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۳۶

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: رسانه ها مشکلات را بیان و انتقاد سازنده داشته باشند اما آب به آسیاب دشمن نریزند.

به گزارش ایلنا، سردار نعمت الله باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه رسانه‌ها اسلام و انقلاب را ترویج کنند، پیش رو در جهاد تبیین باشند، اظهار کرد: رسانه‌ها با حفظ ملاحظات و با انعکاس واقعیت‌ها با خبر دروغ که با ذائقه شنونده تنظیم می شود مقابله کنند.

وی به پیش رو بودن دهه فجر اشاره کرد و افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا رسانه ها توانمندی و دستاوردهای نظام اسلامی را منعکس کنند.

فرمانده سپاه لرستان  بر تمرکز حل مسایل، صداقت در رفتار ، گفتار و نوشتن تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید از محرومان دفاع کنند و با دریافت اطلاعات دقیق و درست خوراک جامعه را تامین کنند.

سردار باقری افزود: رعایت اخلاق حرفه ای و داشتن انصاف، شفاف سازی، احترام به قلم، اتحاد و همبستگی، امانت داری و تولید منصفانه محتوا  از رویکرد رسانه است.

وی بیان کرد: برملا کردن جنایت های رژیم صهیونیستی اهمیت جایگاه رسانه است که به خوبی جهانیان متوجه این جنایت ها و تجاوز رژیم جعلی به مردم مظلوم فلسطین شدند.

فرمانده سپاه لرستان با بیان این که امروز شیوه جنگ عوض شده و ابزار جنگ نرم رسانه است، گفت: امروز شیوه جنگ دشمنان با ایران متفاوت شده و تغییر کرده ودر این موقعیت و شرایط  رسانه ها مسوولیت سنگین تری برعهده دارند.

وی ادامه داد: امروز که مردم از مشکلات معیشتی و اقتصادی خسته هستند می بینیم همچنان در عرصه های مختلف حامی و پشتیبان نظام هستند و پای ارزش های نظام و انقلاب ایستاده اند و حضور پررنگ آنها در عرصه های مختلف تاکیدی بر این موضوع است.

سردار باقری یادآورشد:امروز در حوزه های مختلف دستمان پر است و مانند دوران دفاع مقدس دستمان خالی نیست و در خیلی از زمینه‌ها در جهان تعیین کننده هستیم در جنگ هشت ساله هیچ کشوری به ما سلاح نمی‌فروخت و اکنون دیده می شود که دشمنان اجازه نمی دهند که برخی کشورها از ایران سلاح خریداری کنند.

فرمانده سپاه استان با بیان این که خبرنگاران افسران جنگ نرم  دشمن هستند اظهار داشت:ایران در طول عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی بارها مورد هجوم فتنه های دشمنان قرار گرفته و در تمام صحنه ها با دست خالی سربلند و پیروز بیرون آمده است.

وی افزود: برای سپاه خبرنگار اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدال معنا ندارد و اصحاب رسانه ای که همراه با نظام باشند در کنار سپاه  قرار دارند.

سردار باقری یادآورشد: در دوران مبارزات امام راحل به خوبی دیدیم که تلفن تنها رسانه در خدمت امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: بیش از ۷۰سال از اشغال فلسطین می‌گذرد و با وجود تمام جنایت هایی که اتفاق می‌افتاد، خبر آن منتشر نمی‌شد و در این سال‌ها بود که رسانه‌ها توانستند اخبار غزه را در دنیا منتشر کنند که همین مسأله موجب شد که تظاهرات میلیونی در بسیاری از کشور‌ها به را بیفتد.

فرمانده سپاه لرستان با بیان این که تفاهم نامه جدیدی در رابطه با جابه جایی پادگان امام حسین (ع) برای آزادسازی قلعه فلک الافلاک صورت گرفته و این جابجایی 60 درصد پیشرفت داشته است، گفت: جابجایی سپاه از محیط پیرامون قلعه فلک افلاک و واگذاری آن به میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری از دغدغه‌های مجموعه سپاه لرستان است و تلاش می شود این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

وی انتخابات را رزمایش بزرگ سیاسی دانست و بیان کرد: چهار مولفه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان راهبرد اصلی از سوی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پیش رو مورد تاکید است که دشمن تلاش می‌کند با بدبین کردن مردم نسبت به نظام انتخابات پیش رو یا برگزار نشود یا این رویداد مهم کمرنگ و سبک جلوه داده شود.

سردار باقری دخالت و دخل و تصرف در انتخابات را خط قرمز سپاه دانست و  یادآورشد: در جلسات متعدد این موضوع مهم بارها به فرماندهان سپاه و مجموعه مرتبط یادآوری شده است.

وی افزود: سپاه لرستان با هدف محرومیت زدایی بسیار مظلوم واقع شده و باید اقدام هاتش توسط رسانه به مردم اطلاع رسانی شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج سازندگی کار‌های عمرانی‌اش تعطیل نشده است و در حوزه راه روستایی، حفر قنات، احیا قنات‌هایی که می‌تواند مثمر ثمر باشد، ساخت مکان‌های ورزشی و…اقدام های قابل ذکری داشته است و در حوزه اقتصاد مقاومتی، در ایجاد مشاغل خانگی کار‌های بزرگی انجام شده است.

سردار باقری افزود: از اقدام های مهم سپاه اشتغالزایی و محرومیت زدایی در مناطق محروم در حوزه های مختلف است به گونه ای که امسال ۸۳۰ سری جهیزیه به مبلغ هر سری ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان به صورت رایگان اهدا شده همچنین سال گذشته سه هزار میلیارد ریال وام اشتغال به نیازمندان پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز