خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

مدیران پاسخگوی مطالبات مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۰۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ایجاد رضایت‌مندی مردم گفت: مدیران باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری در شورای اداری استان انتخابات مجلس و خبرگان رهبری را مهمترین موضوع سیاسی و ملی کشور عنوان و اظهار کرد: در راستای تسهیل و حضور بیشتر مردم در روند انتخابات سال جاری تعداد یک هزار و ششصد و پنجاه و چهار صندوق شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

 وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی، افزود: مشارکت بالا در انتخابات باعث افزایش قدرت و قدرت امنیت را به همراه دارد و برای رشد و توسعه کشور امنیت مهمترین مقوله محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: امیدواریم با اهتمام تمامی کارگزاران و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با حضور پررنگ مردم در انتخابات شاهد افزایش قدرت و امنیت بیشتر در کشور باشیم.

وی به آگاهی مردم و خدمت‌گزاری مسئولین اشاره و با تاکید بر ایجاد رضایتمندی عموم، بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید به مطالبات مردم توجه ویژه‌ای داشته و پاسخگو باشند. استفاده شخصی از امکانات دولتی توسط کارکنان و مدیران ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به ماده ۱۳ قانون انتخابات عنوان کرد: با توجه به درخواست مجموعه وزارت کشور تمامی دستگاه‌ها مکلفند امکانات خود را در اختیار قرار دهند.

وی اظهار کرد: در قانون جدید داوطلبان برای تبلیغات خود می‌توانند به طور مساوی و عادلانه از امکانات عمومی و دولتی استفاده کنند.

یاوری بر لزوم اطلاع‌رسانی از دستاوردها و خدمات دولت به‌منظور ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها باید با رسانه‌ها ارتباط بیشتری داشته باشند، خدمات دولت طی دوسال اخیر بویژه در حوزه عمرانی که کارهای بزرگی انجام گرفته بخوبی اطلاع‌رسانی نشده است.

وی افزود: در حوزه امنیت و آمار جرائم طی دو سال دولت سیزدهم در لرستان روند کاهشی داشته‌ایم که می‌تواند بین مردم فضای امید و نشاط ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز