خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تحویل اردوگاه زاغه به جمعیت هلال احمر لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۴۴۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از تحویل اردوگاه زاغه به جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

محمد قدمی در گفت وگو با ایلنا اظهار کرد: جمعیت هلال احمر ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توانیم از طریق آن‌ها مولدسازی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا توانستیم در شهرستان کوهدشت بعد از ۳۰ سال یک ملک ۱۰ هکتاری را به جمعیت بازگردانیم.

این مسئول یادآور شد: همچنین در شهرستان بروجرد نیز با تعمیر و تجهیز یک ملک که ارزش پنج میلیاردی داشت ارزش آن‌را افزایش دادیم.

قدمی تصریح کرد: همچنین اردوگاه زاغه نیز به جمعیت هلال احمر لرستان تحویل داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در شهرستان ازنا نیز ملکی داشتیم که اسماً ۱۷۵ هکتار بود اما در اصل زیر ۵۰ هکتار مساحت آن است که حد و حدود آن را بر هم زده‌اند و ما برای بازپس گیری این ملک جلسات متعددی برگزار کردیم که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

وی ادامه داد: از این زمین ۳۵ هکتار در اختیار معارضین و کمتر از ۲۰ هکتار در اختیار افراد است که طرح آن‌را آماده کرده و با استانداری برای ایجاد پروژه سرم‌سازی تفاهم نامه بسته‌ایم.

قدمی تصریح کرد: برای اردوگاه ازنا و زاغه از کنسرسیوم سرم‌سازی دعوت کردیم که بنا شده مردادماه در استان حاضر شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: معاون اقتصادی آستان قدس رضوی را دعوت کردیم چراکه اعتقاد داریم در خصوص درآمدزایی و اشتغال در هلال احمر باید کار کنیم.

وی تصریح کرد: در بحث اشتغال حدود ۱۱ پروژه عمرانی فعال در سطح لرستان داریم که پنج پروژه از محل اعتبارات ملی و شش پروژه از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شوند و نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۹ هزار و دو مترمربع مساحت پروژه‌ها در دست داریم.

قدمی بیان کرد: ما باید نوسازی شعب را در دستور کار خود قرار دهیم و در بحث آموزش نیز تمام توانمان را به کار ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز