خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی بخش ویژه پژوهشگران در کتابخانه استاد آیتی بروجرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۲۳۰

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از راه‌اندازی بخش ویژه پژوهشگران در کتابخانه استاد آیتی بروجرد خبر داد.

به گزارش ایلنا ، سیدسجاد راستخانه روز یکشنبه - بیست و یک خرداد - در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بروجرد با اشاره به نقش کتابخانه‌های عمومی در رونق اقتصادی، اظهار داشت: در سال‌های گذشته کتابخانه‌های عمومی بیشتر به خدمات امانت کتاب و سالن‌های مطالعه پرداختند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر رویکرد کتابخانه‌های عمومی تغییر کرده و به پایگاه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند، عنوان کرد: بخشی از این عملکرد، ایجاد فضای رونق به کسب و کارهای کوچک و دانش بنیان است.

راستخانه کتابخانه‌های عمومی را از جمله سازمان‌هایی دانست که به واسطه ارتباط مستقیم با جامعه، مسائل و چالش‌ها را رصد می‌کند و  عنوان کرد: با توجه به فضاهای موجود در کتابخانه‌های عمومی لرستان و استفاده عموم از این مراکز، فرصتی مغتنم برای توسعه کسب و کارهای کوچک و اجتماع‌سازی ایده‌های کارآفرینان است.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با بیان اینکه راه‌اندازی بخش‌های جانبی کتابخانه‌های عمومی حرکت در مسیر توسعه کسب و کارهای کوچک است، افزود: در زیست‌بوم جدید کتابخانه‌ها خدمات جدیدی از جمله اتاق‌های وی آی پی ویژه پژوهشگران که از مطالبات مردمی است، در نظر گرفته شده و اولین اتاق ویژه پژوهشگران استان لرستان در کتابخانه استاد آیتی بروجرد افتتاح می‌شود.

راستخانه افزود: تجهیزات مورد نیاز برای اتاق پژوهشگران به زودی خریداری و در کتابخانه عمومی استاد آیتی بروجرد مستقر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز