خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی:

مجمع نمایندگان لرستان، بر انتخاب استاندار بومی به اجماع رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۴

هنوز نظر مجمع نمایندگان استان ارائه نشده است ولی در عین حال گزینه‌هایی مطرح بوده که از بین آن‌ها روی یک گزینه بومی اجماع حاصل شده است که به موقع اعلام خواهد شد.

ابراهیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های دولت و وزارت کشور مبنی بر تغییر استانداران هر چه زود‌تر استاندار جدید لرستان مشخص شود به نفع استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، وی تسریع در معرفی استاندار جدید را زمینه ساز سرعت عمل بیشتر در پیگیری برنامه‌های دولت در استان دانست و ادامه داد: به طور طبیعی هر چه زود‌تر استانداران معرفی شوند به نفع استان‌ها خواهد بود و لرستان نیز از این قائده مستثنی نیست.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد گزینه‌های استانداری لرستان نیز گفت: هنوز نظر مجمع نمایندگان استان ارائه نشده است ولی در عین حال گزینه‌هایی مطرح بوده که از بین آن‌ها روی یک گزینه بومی اجماع حاصل شده است که به موقع اعلام خواهد شد.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه اولویت مجمع نمایندگان استان گزینه‌های بومی برای استانداری لرستان است، افزود: در جلسه‌ای که با وزیر کشور داشتیم ایشان خواستند که مجمع نمایندگان نیز نظر خود را اعلام کنند که در این راستا مجمع بررسیهایی را صورت داد.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تغییرات استانداران در تعدادی از استانهای کشور به موقع استاندار لرستان نیز معرفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز