خبرگزاری کار ایران

مانور تست پایداری "شبکه ملی اطلاعات" برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۹۴۵

رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری مانور تست پایداری شبکه ملی اطلاعات همزمان با هفته پدافند غیرعامل در شرکت زیرساخت و لایه های مختلف خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادق بیک پور رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ای که در محل شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، به اهمیت پدافند غیر عامل و نقش آن در حوزه های مخابراتی اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی پدافند غیر عامل در حوزه ارتباطات زیرساخت، توسعه زیرساخت ها با رویکرد ملی است.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی پدافند غیر عامل، حفاظت از زیرساخت ها و دارایی های کشور است تا هرگونه آسیب پذیری در برابر تهدیدات را شناسایی کرده و اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

بیک پور تصریح کرد: با توجه به وجود حملات احتمالی در بستر شبکه، این ضرورت احساس می شود که تست های پایداری شبکه برگزار شود.

وی افزود: علاوه بر اهمیت وجود دانش در زیرساخت شبکه، برخورداری از نیروی انسانی خلاق، متعهد و متخصص نیز از مواردی است که می تواند به ارتقای کیفیت پایداری شبکه کمک کند.

رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزاری مانور تست پایداری شبکه ملی اطلاعات در زیرساخت را همزمان با هفته پدافند غیرعامل از اقداماتی عنوان کرد  که درصد آمادگی و قابل پیش بینی شدن حملات احتمالی را افزایش می دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز