خبرگزاری کار ایران

برندیتی نباشید!

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۴۰۵

اگر تولید کننده گوشی هستید، تصویری از سرنوشت نوکیا را قاب بگیرید و جلوی چشمتان بگذارید! نوکیا زمانی نام اول بازار گوشی‌های همراه بود اما ظرف چند سال قافیه را طوری به آسیایی‌های تازه از راه رسیده باخت که هنوز هم نتوانسته زیر بار این شکست کمر راست کند. امروز هم سازندگان گوشی تلفن همراه از هیچ کاری برای کنار زدن رقبا در بازار دریغ نمی‌کنند، اما قاعده بازی آن قدر هرروز در حال تغییر است که یک لحظه جا ماندن همان و نوکیای دیگری شدن همان!

به گزارش‌ایلنا؛ اما اگر خریدار گوشی‌های تلفن همراه هستید هم باز نباید از سرنوشت نوکیا غافل شوید و همیشه به سمت نو شدن و تکنولوژی‌های جدید بروید چون چاره‌ای هم غیر از این ندارید، بنابراین دست از تعصب روی برند و فناوری بردارید و چشم خود را به روی نام‌های جدید و امکانات جدید باز کنید، تا هم جیبتان از پرداخت هزینه بیش از حد در امان بماند و هم ظرف چندماه مجبور به تن دادن به تکنولوژی جدید نشوید. از اشتباهات رایج حذر کنید، اشتباهاتی که معمولا از خریداران سر می‌زند.

از ابتدا آیفون داشته‌اید؟ همیشه به دنبال خرید گوشی سامسونگ بوده‌اید؟ هیچ وقت چشمان‌تان را روی نام‌های دیگر نبندید.

برندی مانند  هواوی راه طولانی و تدریجی را تا پیشرفت طی کرده و اکنون گوشی هواوی از برندهای خوب بازار با قیمت مناسب تر از رقبا به شمار می‌آید. سامسونگ هم پیش از این یک تجربه بد روی نوت۷ از سر گذراند اما اکنون پر قدرت تر از همیشه با نوت۸ به بازار آمده است.

خوره‌های آیفون دیگر مثل گذشته ادعای بهترین بودن با فاصله از رقبا را ندارند اما هنوز هم سیستم عاملiOS  تفاوت‌های زیادی نسبت به اندروید دارد، هرچند که محدودیت‌های این سیستم به خصوص در ایران، ممکن است برای همه به خوبی‌های آن نیارزد.

از این گذشته چند برند جدید پرقدرت هم مانند  oneplusو xiaomi آمده‌اند که مشتریان را با کیفیت و تکنولوژی بالا شگفت زده کرده‌اند. برندهای کمتر مشهور مثل پیکسل و بلک‌بری را هم از یاد نبرید و در نهایت تلاش کنید گوشی‌های مختلف و ارزش خرید آنها را بسنجید و بعد خرید کنید.

برندیتی نباشید!

آنچه مسلم است پیروی و طرفداری کورکورانه از یک برند هیچ وقت نتیجه خوبی ندارد و این امر بارها اثبات شده است. زمانی که نوکیا همچنان به ارائه گوشی‌های سیمبین می‌پرداخت، خریداران متعصب هم به این سیستم عامل چسبیده بودند و دم از اصالت می‌زدند، اما زیاد طول نکشید که نوکیا و طرفدارانش به خود آمدند و دیدند که بازار توسط آیفون و اندرویدی‌ها غارت شده و چیزی برای سیمبین قدیمی و از مد افتاده باقی نمانده است. نوکیا باز هم سر عقل نیامد و تغییر را با ویندوزفون در پیش گرفت! هنوز هم شاید بتوانید گوشی‌های نوکیای ویندوزی را پیدا کنید که روی دست خریداران‌شان مانده‌اند. شما از این نوع خریداران نباشید! چشمتان راروی تمام برندها باز کنید و برای انتخاب، نظرات و بررسی‌ها را به خوبی بخوانید. خرید اینترنتی گوشی سامسونگ، هواوی، خرید گوشی آیفون و گوشی ال جی را از فروشگاه اینترنتی زنبیل انجام دهید تا هم از پایین‌ترین قیمت برخوردار شوید و هم از بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش و در نهایت می توانید خرید خود را به صورت فوری هم تحویل بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز