خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی اسنپ در دو شهر قزوین و بندرعباس

مراکز خدمات‌رسانی اسنپ به چهارده شهر رسید

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۸۰۱

اسنپ تنها سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران است که از قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن رونمایی کرده است.

به گزارش ایلنا، سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ دو شهر دیگر را به مراکز خدمات‌رسانی خود اضافه کرد. این سامانه خبر از راه‌اندازی سرویس اسنپ در شهرهای قزوین و بندرعباس داده است. به این ترتیب اسنپ اکنون در چهارده شهر ایران فعالیت می‌کند. نکته مهمی که در مورد گسترش خدمات‌رسانی اسنپ وجود دارد این است که این سامانه در کنار رشد کمی فعالیت خود به اعتلای کیفیت خدماتش نیز توجه دارد. از همین رو اسنپ تنها سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران است که از قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن رونمایی کرده است. این قابلیت اکنون در فاز آزمایشی خود در شهر مشهد فعال شده است و به زودی در سایر شهرهای تحت پوشش اسنپ فعال خواهد شد.

 

در اپلیکیشن اسنپ می‌توان هزینه سفر را پیش از درخواست خودرو مشاهده کرد و با هم‌راهان و خودروهای برگزیده این سامانه سفری آسان و ایمن را تجربه کرد. کاربرانی که اسنپ را به دیگران معرفی کنند بعد از انجام اولین سفر فرد معرفی‌شده می‌توانند یک سفر رایگان (تا سقف ۱۵هزار تومان) با اسنپ داشته باشند. همچنین فردی که معرفی شده است اولین سفر خود را با تخفیف (تا سقف ۸هزار تومان) انجام خواهد داد.

 

اسنپ برای سفر اول ساکنان دو شهر قزوین و بندرعباس هدیه‌ای ویژه در نظر گرفته است. کاربران اسنپ در این دو شهر می‌توانند با وارد کردن کد تخفیف QB-Salamرایگان سفر کنند.

 

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه «راهنمای اسنپ برای قزوین و بندرعباس» مراجعه کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز