خبرگزاری کار ایران

جام ملت‌ های آسیا را با جوایز "همراه من"پیش بینی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۳۵

هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به میزبانی قطر درحال برگزاری است، این دوره از مسابقات از روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا 10 فوریه یا 21 بهمن ماه ادامه دارد، دوره جدید جام ملت‌های آسیا در حالی به میزبانی قطر آغاز شد که این کشور سال گذشته هم میزبان جام جهانی بود و حالا در عرض یک سال دو تورنمنت مهم ملی را میزبانی می‌کند.

تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت ها ۲۴ تیم برتر آسیا درقالب شش گروه چهار تیمی است و تیم ملی فوتبال ایران نیز در گروه سوم قرار گرفته است. ایرانی‌های فوتبال دوستی که بازی‌های جام ملت‌های آسیا را دنبال می‌کنند یا برای دیدن این مسابقات به کشور میزبان سفر می‌کنند و یا این مسابقات را از طریق رسانه‌هایی مانند رادیو و تلویزیون دنبال می‌کنند.

در این دوره برای هر کدام از بازی‌های جام ملت‌های آسیا یک ورزشگاه خاص در قطر در نظر گرفته شده است، بازی اول ایران" ۲۴ دی یا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ ساعت ۲۰:۳۰ "بین ایران و فلسطین در ورزشگاه شهرآموزش شهرداری الریان برگزارشد و ایران در دور اول از گروه C با نتیجه 4 بر 1 شروع مقتدرانه‌ای را به نمایش گذاشت، بازی دوم" ۲۹ دی یا ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ ساعت 21 "بین ایران  هنگ کنگ برگزار خواهد شد که در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه، شهرداری الریان برگزار می‌شود و بازی سوم هم ۳ بهمن ماه یا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ ساعت 18:30 بین ایران – امارات متحده عربی در ورزشگاه شهر آموزش، شهرداری الریان برگزار خواهد شد. دوره قبل این رقابت‌ها در امارات برگزار شد که در نهایت تیم ملی فوتبال قطر توانست با برتری برابر ژاپن عنوان نخست را به خود اختصاص دهد و تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نیمه نهایی با قبول شکست ۳ بر صفر برابر ژاپن از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

در این راستا"همراه اول" به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و یکی از حامیان این دوره از مسابقات "لیگ پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا" را با شعار "توپ تو زمین شماست" راه اندازی کرده و جوایز ارزنده ای را هم در نظر گرفته است.

هواداران مسابقات فوتبال می توانند برای پیش بینی این دوره از مسابقات با دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن "همراه من" از بخش طرح های تشویقی و گزینه جام ملت های آسیا وارد لیگ پیش بینی شده و با پیش بینی بازی ها امتیاز کسب کنند و با امتیازات خود در قرعه کشی های روزانه و نهایی شرکت کرده و از جوایز ویژه مشترکین همراه اول بهره مند شوند.

از جوایزی که "همراه من" برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته می توان به 23 کنسول بازی PS5، 23 جایزه 20 میلیون تومانی اوانو، 115 ساعت هوشمند، 20 گوشی Galaxy Z Fold 5، 3 سیم کارت 912، نفر اول کد 1، نفر دوم کد 2 و نفر سوم کد، 20 جایزه 150 میلیون تومانی اعتبار دنیای دیجیتال شامل: فلای تودی (پرواز، قطار و هتل)، اوانو (سوپر اپلیکیشن)، آی بیمه (خرید بیمه آنلاین)، نماوا (فیلم و سریال)، هومسا (اجاره اقامتگاه) و ...) و 120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای برای تمام شرکت ‌کنندگان اشاره کرد.

این طرح در دو مرحله برگزار می شود، مرحله اول؛ از 22 دی الی 21 بهمن هواداران فوتبال می توانند با پیش ‌بینی مسابقات جام ملت‌های آسیا امتیاز کسب کرده و در مرحله دوم که از 22 بهمن الی 27 بهمن برگزار خواهد شد شرکت کنندگان می توانند از طریق دریافت خدمات اپراتوری (که در بخش لیگ پیش‌ بینی در اپلیکیشن همراه من معرفی شده‌اند) امتیازات بیشتری کسب کرده و شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند. برای اینکه شرکت کنندگان از برنده شدن خود در قرعه کشی های روزانه مطلع شوند می توانند اپلیکیشن همراه من را باز کرده و به بخش طرح های تشویقی، جام ملت های آسیا مراجعه کنند و در پایین صفحه گزینه امتیاز من را انتخاب کرده و سپس از منو بالا گزینه جوایز را انتخاب کنند.

ضمن آنکه تماشاگران حضوری جام ملت های آسیا در قطر نیز می توانند با تهیه بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه به صرفه رومینگ مخصوص جام ملت های آسیا در قطر به اپلیکیشن همراه من نیز دسترسی داشته و در لیگ پیش‌بینی شرکت کنند. قرعه کشی نهایی نیز در تاریخ 6 اسفند ماه 1402 همزمان با میلاد حضرت قائم (عج) در میان تمام شرکت ‌کنندگان انجام خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز