خبرگزاری کار ایران

سیاه جمعه تالی و بانی مد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۶۱

بلک فرایدی (Black Friday) به معنای جمعه سیاه فرهنگی است که در آمریکا آغاز شد، به رسم هر سال، پس از مراسم روز شکرگزاری و پیش از عید کریسمس و سال نو، تمام فروشگاه‌ها و برندهای مطرح دنیا، محصولات خود را با چندین درصد تخفیف شگفت‌انگیزی به فروش می‌گذارند.

بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست؟

 درواقع طبق رسم و رسوم آمریکایی‌ها اولین روز پس از روز شکرگزاری که خود یک جشن و تعطیلاتی رسمی در ایالات متحده است، به عنوان روز خرید برای کریسمس تلقی می‌شود که امروزه تحت عنوان بلک فرایدی شهرت جهانی یافته است. در روز جمعه سیاه تمامی فروشگاه‌ها در سراسر ایالت متحده آمریکا آماده خدمت رسانی بوده و تمامی کالا‌های خود را با تخفیف بسیار بالایی به فروش می‌رسانند.

حتی در این روز برخی از فروشگاه‌ها کار خود را زودتر آغاز کرده و به محض پایان روز شکرگزاری فعالیت خود را شروع می‌کنند. بلک فرایدی در ایران نیز تحت عنوان جمعه سیاه رواج یافته است و بسیاری از فروشگاه‌ها به خصوص فروشگاه اینترنتی بسیاری، محصولات خود را تحت عنوان تخفیف بلک فرایدی ارائه می‌دهند. در روز جمعه سیاه، بانی مد نیز اکثر محصولات پرفروش خود را از جمله لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و… با تخفیفات بسیار بالایی ارائه خواهد داد.

در بلک فرایدی تالی و بانی مد چه خبر است؟

هر سال بانی مد در روز بلک فرایدی برنامه و تخفیف‌های ویژه ای رو ارائه می دهد که مورد استقبال تمامی مشتریان قرار دارد.

مرکز خرید آنلاین بانی مد، بلک فرایدی 2021 را با شعار «یک هفته جمعه» از تاریخ 30 آبان آغاز نمود. این شعار به معنای آن است که به مدت یک هفته، هر روز بانی مد یک جمعه سیاه بوده و بر روی تمامی محصولات تخفیف‌های ویژه ای ارائه شده است.

سیاه جمعه بانی مد به مدت یک هفته تا تاریخ 5 آذر ادامه خواهد داشت و بهترین فرصت برای خرید تمامی مردم ایران می‌باشد. تخفیف ‌های ویژه بانی مد به این صورت است که مشتریان می‌توانند تا 50% تخفیف بر روی تمامی خریدهای خود دریافت کنند. علاوه بر این تا 40% تخفیف هم بر روی سبد خرید مشتریان اعمال خواهد شد.

پس انجام خرید نیز، 10% مبلغ خرید شما عزیزان به کیف پولتان برمی‌گردد. بانی مد به این گونه تخفیف‌های سیاه جمعه اکتفا نکرده است و با قرار دادن 96 کالا در هر دو ساعت با تخفیف بیش از 80% سعی داشته تا رضایت مشتریان را بیش از بیش جلب نماید.

اما نکته‌ی هیجان انگیز جشنواره بلک فرایدل امسال بانی مد این است که علاوه‌بر شرایط ذکر کلیه کاربران تالی می‌توانند خریدهای خودشان را با تخفیف بیشتر و بدون پرداخت وجه خریداری کنند. یعنی در سیاه جمعه تالی و بانی مد هزینه خرید خود را ماه بعد، یعنی در دی ماه ۱۴۰۰ تسویه کنند!

تالی سرویس جدیدی از شرکت آسان پرداز توسن (آپسان) است که با همکاری دو مجموعه به نام در حوزه بانکداری یعنی شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) و شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (توسن) با هدف اعتباردهی مالی به کاربران بدون نیاز به ضامن، چک و سفته است تا برای خریدهای روزانه‌شان کم‌ترین دغدغه را داشته باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز