خبرگزاری کار ایران

جدیدترین مرسدس بنز کلاس S مجهز به سرویس موبایل هوآوی (HMS) شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۲۰۶

سرویس موبایل هوآوی برای جدیدترین مرسدس بنز کلاس S و یک خودروی سدان در دسترس قرار گرفت. هوآوی در حال توسعه این سرویس برای سایر خودروهای جهان است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، یو چنگ‌دونگ از مدیران گروه محصولات مصرفی هوآوی اعلام کرده است که خدمات موبایل هوآوی (HMS) در دسترس مسافران و رانندگان جدیدترین سدان کمپانی مرسدس بنز Daimler AG قرار گرفته است. این مدل همان مرسدس بنز کلاس S است که یکی از لوکس‌ترین محصولات این کمپانی و دنیای خودرو به حساب می‌آید.

یه کمک سیستم عامل HMS هوآوی، کاربران می‌توانند از تمام برنامه‌های خود در صفحه نمایش بزرگ این خودرو که از جنس OLED است و سیستم چندرسانه‌ای خودرو استفاده کنند. مطاالعه اخبار، گوش‌دادن به سرویس موسیقی دلخواه، تماشای ویدیو یا استریم و یا حتی انجام بازی نیز حالا بر روی صفحه نمایش خودرو امکان‌پذیر است.

سیستم عامل HMS به کار رفته در این خودرو از نوع ابری بوده یعنی هیچ بازی یا برنامه‌ای به صورت محلی در این سیستم پردازش نشده و پردازش‌ها در سرور قدرتمند و در محلی دیگر انجام شده و از طریق اینترنت برای شما ارسال می‌شود. در این شیوه نیاز به وجود سخت‌افزار قدرتمند مرتفع شده و فقط ابزاری ارتباطی از طریق اینترنت برای خودرو در نظر گرفته می‌شود.

جدیدترین مرسدس بنز کلاس S مجهز به سرویس موبایل هوآوی (HMS) شد

به همین دلیل برای اجرای مثلا بازی‌ها نیاز به نصب آن بر روی سیستم نداشته و فقط با انتخاب آن در بخش چند رسانه‌ای خودرو بازی اجرا خواهد شد. این فناوری به کمک اینترنت پر سرعت همراه و نسل پنجم آن 5G محقق شده است. این زیر ساخت سرعت دانلود و پاسخگویی بسیار بالاتری در ارسال اطلاعات نسبت به نسل قبل خود دارند.

سیستم عامل HMS هوآوی از دستیار صوتی پیشرفته‌ای نیز بهره می‌برد که به خصوص در زمان رانندگی ابزاری مناسب برای کار با مرکز چند رسانه‌ای خودرو خواهد بود. خدمات موبایل هوآوی برای جدیدترین مرسدس بنز کلاس S در چین هم در دسترس قرار دارد.

شرکت هوآوی آمادگی خود را برای همکاری با سایر خودروسازان جهان به منظور ارائه و راه‌اندازی سرویس HMS در وسایل نقلیه اعلام کرده است. این اتفاق برای خودروسازان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد چون بازار خودروها به سمتی می‌رود که حالا مشتریان تقاضای استفاده از سیستم عامل در خودروها را نیز دارند.

 این اتفاق پس از رونمایی جدیدترین محصول کمپانی تسلا روند سریع‌تری نیز به خود گرفته است. محصول جدید تسلا با توان پردازشی بالا در نمایشگر اصلی خود به بازار عرضه خواهد شد و حتی امکان اجرای بازی‌های سه‌بعدی روز را به کاربر خواهد داد. حالا هوآوی به کمک فناوری ابری قدرتمند خود در تلاش است تا با کمک به خودروسازان دنیا، اجازه رقابت به این کمپانی‌ها را بدهد.

رقابتی که هر چه بیشتر به پیش می‌رود، عرصه را بر خودروسازان سنتی تنگ‌تر کرده و سهم بازار بیشتری برای شرکت تسلا و فناوری پیشرفته آن به وجود می‌آورد. آینده از آن خودروهای هوشمند و جاده‌های هوشمند است. دو حیطه‌ای که هوآوی مدت‌ها در حال تحیق و توسعه راهکارهای نوین، در آنها بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز