خبرگزاری کار ایران

حل مشکل سرعت شبکه شاد پیش از آغاز امتحانات ترم اول/ ۳۰ روز ٣٠ استان برای حل مسائل استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۶۲

با برگزاری جلسات روزانه استان‌ها، مسائل و مشکلات شبکه شاد درحال برطرف شدن است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شبکه آموزشی دانش‌آموزی«شاد» که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور برای حل مشکل تحصیلی دانش‌آموزان راه‌اندازی شد، توانسته است ١٢ میلیون دانش‌آموز را به خود جذب کند. از این تعداد حدود ١٠ میلیون دانش‌آموز حضور فعال یعنی حداقل ۵ ساعت فعالیت هفتگی در شاد دارند.

در حال حاضر بیشینه مصرف پهنای باند شبکه شاد به ٣۴۵ گیگابیت برثانیه رسیده است که نشان‌دهنده استقبال دانش‌آموزان و معلمان از این پلتفرم آموزشی است.

در ابتدای فعالیت شاد برخی دانش‌آموزان و معلمان به کندی سرعت شبکه شاد انتقاد داشتند که با تلاش تیم فنی همراه اول و همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای عالی فضای مجازی مشکل سرعت شبکه شاد تا حد زیادی برطرف شده است.

تیم فنی همراه اول و مدیران شبکه شاد روزانه جلساتی را با مدیران آموزش و پرورش استان‌ها آغاز کرده‌اند تا مسائل و مشکلات هر استان از جمله موضوع سرعت را حل کند. 

گفتنی است، سلسله جلساتی با عنوان  «٣٠ روز ٣٠ استان» با حضور سیدحسن الحسینی مدیر شبکه شاد و مدیران کل آموزش و پرورش در استان آغاز شده تا مشکلات و مسایل مربوط به این پلتفرم آموزشی حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز