خبرگزاری کار ایران

استقبال قابل توجه از رویداد صبانو

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۳۵۸

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا از استقبال قابل توجه استارتآپ‌ها و تیم های خلاق و نوآور از رویداد صبانو به عنوان اولین دوره شتابدهی کسب و کارهای نوپا در حوزه سالمندی خبر داد.

به گزارش ایلنا از شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ، عادل دهدشتی، در خصوص استقبال استارتآپ‌ها از رویداد صبانو گفت: مهلت اولیه فراخوان این رویداد تا نیمه آبان ماه بود که بر اساس درخواست مخاطبین، این زمان تا پایان آبان تمدید شد.

وی افزود: با پایان یافتن این مهلت، ایده های رسیده پس از بررسی ها و ارزیابی اولیه و تطبیق با محورهای رویداد شامل سلامت روانی و جسمی سالمندان، توان افزایی اجتماعی و اقتصادی و گردشگری، سرگرمی و اوقات فراغت سالمندان فرآیند ارزیابی اولیه داوران آغاز خواهد شد.

مدیرعامل مرکز صبا در خصوص گام بعدی این جشنواره اظهار داشت: پس از ارزیابی اولیه، تیم هایی که به مرحله نهایی راه پیدا کنند، برنامه و پروژه استارتآپی خود را ارائه خواهند کرد و داوران رویداد نیز بر اساس شاخص های تعیین شده تیم های برگزیده را جهت حمایت و سرمایه گذاری معرفی خواهند کرد.

وی در خصوص معیارهای داوری نیز گفت: «با توجه به محورهای ماموریت مرکز نوآوری صبا و همچنین موضوعات فراخوان، طرح هایی که پاسخگوی نیاز بازنشستگان و سالمندان مبتنی بر ایده های نو و بر پایه طرح مدون کسب و کار باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا از شهریور گذشته با هدف ارتقا زیست اجتماعی و بهبود زندگی سالمندان و بازنشستگان از طریق خدمات شرکت های استارت آپی، نوآور و دانش بنیان فعالیت های خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز