خبرگزاری کار ایران

با معرفی نفرات برتر؛

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۳۴

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج امروز هشتم دی ماه با معرفی برگزیدگان رویداد به کار خود پایان داد تا منتخبان به مرحله کشوری راه یافته و با رقبای خود از سراسر کشور به رقابت بپردازند.

در اختتامیه این رویداد که با حضور سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس، قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، شیبانی فرماندار شهرستان شیراز، محمدحسن اسدی شهردار شیراز، محمدرضا هاجری عضو شورای شهر شیراز، حمید افرامن سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، محمدحسین سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس و سید محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، برگزار شد، در بخش پویانمایی گروه «هور» از جهرم رتبه سوم و گروه‌های «کارینو» از سپیدان و «پاورموشن» از سپیدان شایسته تقدیر شدند.

در بخش بازی‌های موبایلی گروه« شور بازی» از شیراز رتبه نخست، گروه«نو آوران مقدس» از داراب رتبه دوم و گروه«هنرمنطق» از شیراز حائز رتبه سوم شدند، همچنین در این بخش گروه‌های «آینده روشن» از اقلید، «حرکت» از شیراز، «شجاعت» از کوارو« آندرو مدا» از شیراز شایسته تقدیر شدند.

در بخش نرم‌افزار هم گروه «شهید آل علی» از قادرآباد حائز رتبه اول، گروه «مدرنفا قرمز» از جهرم حائز رتبه دوم، «هموشی‌ها» از قیر و کارزین حائز رتبه سوم و دو گروه «عشق شهدا» از نورآباد و گروه «مدرنفا آبی» از جهرم شایسته تقدیر شدند.

امروزه فضای حقیقی تابع فضای مجازی است

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که فضای حقیقی تابع فضای مجازی است، تصریح کرد: هرگونه خدمات، فعالیت‌های اقتصادی، کسب و کار و... نیازمند حضور و استفاده از فضای مجازی است.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس امروز هشتم دی‌ ماه در آئین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، با بیان اینکه هر یک از شما نوجوانان و جوانان فعال در حوزه فضای مجازی یک افسر جنگ نرم هستید، به مقایسه امکانات ارتباطی در گذشته و حال پرداخت و گفت: با به وجود آمدن وسائل ارتباط جمعی و اکنون شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، اثرات متفاوتی در زندگی بشر ایجاد شد و قطعا این پیشرفت و تغییرات ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که فضای حقیقی تابع فضای مجازی است، تصریح کرد: هرگونه خدمات، فعالیت‌های اقتصادی، کسب و کار و... نیازمند حضور و استفاده از فضای مجازی است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه حتی مباحث و مسائل امنیتی ما در فضای مجازی رد و بدل و دست‌خوش تغییر می‌شود، افزود: در اتفاقاتی که در سال‌های اخیر به ویژه سال گذشته اتفاق افتاد دشمن با تمام قوا به جنگ کشور و مردم ما آمده بود.

سردار حبیبی خطاب به شرکت‌کنندگان در رویداد تولید محتوا دیجتال، گفت: قطعا شما توانایی و ظرفیت آن را دارید که دینی را حفظ کرده یا آن را از بین ببرید و این مسیر نیست مگر با تسلط بر فضای مجازی.

مقام ارشد انتظامی فارس در پایان به فعالیت دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ما از این فضا غافلیم، چون به جوانان اعتقاد واقعی نداریم، که اگر چنین بود باید این امکان به آنها داده شود که مطالب و موضوعات و مشکلات را در فضای مجازی رصد، شناسایی و حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز