خبرگزاری کار ایران

مسئولان قضایی استان در بازدید شبانه از مترو آزادی:

شیراز تبدیل به یک کارگاه شهرسازی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۳۱

نظارت قوی یکی از شاخصه‌های شورای ششم است

ایستگاه آزادی فاز دوم خط ۲ مترو شیراز مقصد چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس بود که با حضور تعدادی از مدیران و مسئولین استانی و شهری از روند اجرایی پروژه بازدید شد.

 به گزارش ایلنا، رئیس‌کل دادگستری استان فارس در چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس با بیان اینکه مردم قدردان خدمات مدیریت شهری شیراز خواهند بود، گفت: کلان‌شهر شیراز در حال حاضر یک کارگاه شهرسازی شده است و همه در حال کار و فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی در این بازدید از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در انتخاب شهردار نمونه و پرتلاش قدردانی و اظهار کرد: در بازدید از پروژه‌ها همواره این موضوع را در پیشگاه خداوند شاکر هستیم که در جای‌جای شهر حیات جاری است و در نقاط مختلف شهر اقدامات عمرانی در حال اجراست.

وی گفت: کار و تلاش در پروژه‌های شهری به‌صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

موسوی همچنین ابراز امیدواری کرد: تا تابستان آینده ثمره این اقدامات را به‌ویژه تا اطراف حرمین مطهر شاهد باشیم.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس ادامه داد: ایستگاه آزادی یکی از مکان‌هایی بود که با مشکلاتی مواجه بود اما با همکاری شهرداری شیراز و ورود دادگستری کل استان فارس، مشکلات رفع شد و در حال حاضر شاهد اجرای یک کار بزرگ در این مکان هستیم.

 موسوی با بیان اینکه مردم قدردان خدمات شهرداری شیراز خواهند بود، گفت: کلان‌شهر شیراز در حال حاضر یک کارگاه شهرسازی شده است و همه در حال کار و فعالیت هستند و امید است این اقدامات همواره مستدام باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نظارت شورای اسلامی شهر بسیار ملموس است، تصریح کرد: مردم‌داری و توجه به مردم یکی از نقاط برجسته رئیس و اعضای شورای شهر شیراز است و با ارتباط قوی که این مجموعه با مردم دارد توجه به نقاط محروم یکی از شاخصه‌های شورای ششم است که برای ما چشمگیر و ملموس است.

نظارت قوی یکی از شاخصه‌های شورای ششم است

رئیس شورای قضایی فارس تأکید کرد: نظارت قوی یکی از شاخصه‌های شورای ششم است و این موضوع از نقاط برجسته شورای اسلامی شهر در دوره ششم است.

 موسوی گفت: اصحاب رسانه، مطالبه گران و مدافعان حقوق عامه در استان هستند و همیشه کوچک‌ترین نقص را اعلام می‌کنند تا مسائل برطرف شود، پس بابیان نقد سازنده و صحیح باید تا جایی که شهر امکانات دارد و می‌شود برای شهر کار انجام داد و اقدامات را پیگیری کرد.

پروژه‌های عمرانی و عملیاتی در شهر درروند اجرا قرار دارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز  در چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس گفت: مهم‌ترین ویژگی شورای ششم و شهرداری فعلی کار بلدی اعضا و پرکار بودن، تلاش، صداقت و دلسوزی آن‌ها است.

مصطفی بحرینی  تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی و عملیاتی در شهر درروند اجرا قرار دارد و این حوزه حاکی از سرزندگی و اقدامات بسیار ارزنده‌ای است که مجموعه مدیریت شهری برای آن در حال تلاش هستند و جای قدردانی دارد.

وی  خاطرنشان کرد: برخی از افراد در شورا و یا مجموعه شهرداری اقدامات و کار آن‌ها کمتر دیده می‌شود و یکی از این مجموعه‌ها معاونت و مدیرکل حقوقی است که کار آن‌ها زیاد و تلاش بسیار اثرگذاری دارند و این موضوع را شاهد هستیم که دائماً با حوزه قضایی در ارتباط هستند و مشکلات و موضوعاتی که در مسیرهای قانونی با آن‌ها مواجه هستند همواره پیگیری آن صورت می‌گیرد و مجموعه قضایی استان به‌صورت خاص و ویژه موضوعات را خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: ایستگاه آزادی یکی از ایستگاه‌هایی بود که با مشکل حقوقی مواجه بود اما به دستور رئیس‌کل دادگستری استان فارس مشکلات آن رفع شد.

بحرینی تأکید کرد: مهم‌ترین ویژگی شورای ششم و شهرداری فعلی کار بلدی اعضا و پرکار بودن، تلاش، صداقت و دلسوزی آن‌ها است.

قدردانی از تلاش بی‌وقفه مجموعه مدیریت شهری شیراز

کاظم اکرمی رئیس منطقه ۳ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس نیز در چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس از تلاش بی‌وقفه مجموعه مدیریت شهری قدردانی کرد.

کاظم اکرمی بیان کرد: بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر شیراز لذت‌بخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز