خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری فارس تشریح کرد؛

بررسی نقاط قوت نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۷۵۴

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری فارس گفت: حضور اقوام ایرانی و معرفی توانمندی های آنها، حضور عشایر در چارچوب برنامه های میز ملی عشایر ، حضور کانون اتومبیلرانی و جهانگردی در کنار دیگر تشکل‌های گردشگری از جمله نقاط قوت نمایشگاه گردشگری پارس خواهد بود.

به گزارش ایلنا، احمدرضا نقیب زاده با اشاره به اینکه دومین نشست خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس به منظور ارایه گزارشی از اقدام های انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: همانطور که در گذشته هم عنوان شد مشارکت بخش خصوصی و دولتی در مراحل برنامه ریزی و اجرا جزو نقاط قوت برگزاری این رویداد است. 

وی ادامه داد: برگزاری رویدادهای بزرگ مانند این نمایشگاه می تواند الگویی برای دستیابی به دستاوردهای مورد نظر بر پایه، توانمندی ها و ظرفیت ها در استان باشد.

نقیب زاده یادآور شد: توجه به معرفی توانمندی‌های صنایع دستی استان، معرفی ظرفیت های انواع گردشگری،حضور کلیه تشکل های گردشگری ، فعالین صنعت گردشگری در بخش های مختلف و تلاش برای ایجاد تعاملات منجر به توسعه همکاری بین آنها از جمله برنامه هایی است که در برگزاری این رویداد برنامه ریزی و در حال انجام است.

وی با اشاره به عقد قرارداد و تفاهم نامه های متعدد میان این فعالین از جمله مهمترین دستاوردهای نمایشگاه خواهد بود ، گفت: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده شاهد حضور نمایندگانی از چند کشور به منظور آشنایی با ظرفیت های گردشگری استان و همچنین برقراری ارتباط با فعالین گردشگری در بخش خصوصی خواهیم بود که می تواند منجر به افزایش تعداد گردشگران خارجی به استان فارس شود. 

مجری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز با بیان اینکه یکی از دلایل استقبال صورت گرفته برای حضور در این نمایشگاه وجود برنامه ها و جذابیت‌هایی آن است، عنوان کرد: امید است ارزیابی‌هایی که در طول برگزاری این نمایشگاه انجام می‌شود گویای مدعای برگزاری متفاوت این برنامه باشد.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌هایی که برای این نمایشگاه پیاده سازی شده‌اند، در شمار زیرساخت‌هایی است که می‌تواند برای سال‌های آینده توسعه پیدا کنند. 

نقیب زاده با اشاره به اینکه اصحاب رسانه همراهی خوبی با ما داشته‌اند ، گفت: از آنها خبرنگاران می‌خواهیم‌ تا پایان نمایشگاه به ما کمک کنند و مردم را از برنامه‌های ما در نمایشگاه مطلع کنند.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری فارس تصریح کرد: نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی شیراز هر ساله و طی دوازده سال در این شهر برگزار شده ولی در واقع این نمایشگاه یک رویداد مهم و تأثیر گذار در حوزه گردشگری است چرا که در قالب برگزاری آن جریانی در حوزه تخصصی گردشگری و صنایع دستی اتفاق می افتد که برنامه ریزی ها و رویدادهای یک سال آینده فعالان این دو حوزه تخصصی را رقم می زند .

وی ادامه داد: برای نمونه می توان به تبادل نظر و ارتباطات چهره به چهره و جلسات تخصصی فعالان حوزه گردشگری سراسر کشور با یکدیگر و همچنین تهیه و معرفی و اجرای تورهای گردشگری و تخصصی توسط فعالان گردشگری در ابعاد ملی و بین المللی اشاره کرد. 

مجری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی خاطرنشان کرد: در حوزه صنایع دستی هم علاوه بر فروش و بازاریابی محصولات دست ساز هنرمندان و صنعتگران سراسر کشور، این نمایشگاه محل امن و مناسبی برای انتقال تجربیات و تخصص های هنرمندان صنایع دستی در قالب نشست های تخصصی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز