خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس خبرداد؛

برگزاری نمایشگاه گل وگیاه و تجهیزات گلخانه‌ای در پاییز شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۵۰۱

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات گلخانه، باغبانی، نهال و سیستم های نوین گلخانه‌ای و نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان زینتی، دارویی و تجهیزات و صنایع وابسته در شیراز خبرداد.

به گزارش ایلنا، محسن نهاوندی گفت: در این نمایشگاه 170 شرکت کننده آخرین دستاورد و تجهیزات خود را در زمینه های گل و گیاه و سیستم های نوین آبیاری وگیاهان دارویی و زینتی به نمایش گذاشتند. 

وی افزود: این نمایشگاه در 12 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود که نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته از لحاظ کیفی و کمی رشد چشمگیری داشته است. 

نهاوندی ادامه داد: در نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای علاوه بر شرکت کنندگان از استان فارس از دیگر استان‌ها اصفهان، تهران، مازندران، گیلان، گلستان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، استان مرکزی، یزد، کرمان، کرمانشاه، قم، خوزستان حضور پررنگی دارند. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس با بیان اینکه این نمایشگاه از 13 تا 17 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس بر پا شده گفت ساعت 16 تا 22 برای بازدید به نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز