خبرگزاری کار ایران

۳۰ سند مالکیت از اراضی نیروی دریایی ارتش در استان بوشهر صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۵۹

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۳۰ فقره سند مالکیت به مساحت ۴۷ هکتار تحویل فرمانده پایگاه دریایی بوشهر شد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرانگیز ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون چشمگیر است تا جایی که اکنون ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با قدرت و صلابت سفر ۳۶۰ درجه به دور دنیا را با طی ۶۳ هزار کیلومتر و در زمان ۸ ماه انجام می‌دهد و با سربلندی به کشور باز می‌گردد.
 
 رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر و فداکار این نیرو در هفتم آذر را گرامی داشته و روز نیروی دریایی را به فرمانده معظم کل قوا و دریادلان نیروی پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرو‌های مسلح و ملت شریف ایران تبریک می‌گوییم. 
 
وی افزود: نیروی دریایی برابر فرمایش مقام معظم رهبری یک نیروی راهبردی با ماموریت‌های خاص می‌باشد و دستگاه قضایی استان آمادگی لازم برای همکاری در همه زمینه‌ها با این پایگاه دریایی را دارد. 
 
محمد رضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در دیدار با امیر نصیری فرمانده پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر گفت: عملیات مروارید و جانفشانی پرسنل ناوچه پیکان همیشه در یاد و خاطره مردم ایران وجود دارد و استان بوشهر به حضور این دریادلان در استان افتخار می‌کند.
 
وی افزود: همان گونه که نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه حفاظت و حراست از مرز‌های کشور را بر عهده دارد یکی از وظایف مهم این اداره کل حفاظت و صیانت از املاک دولتی، تعیین اراضی و جلوگیری از زمین خواری می‌باشد که در این راستا به استناد مدارک و اسناد مالکیت صادره این اداره کل توانسته علی رغم تمامی مشکلات و کمبود‌ها (بخصوص کمبود نیروی انسانی و عدم تامین اعتبارات کافی) به رسالت و ماموریت خطیر حفاظت و صیانت از املاک دولتی بخصوص در اعتباربخشی، تثبیت و حمایت از حقوق مالکیت وزارت دفاع بر املاک خود در سطح استان نقش چشم گیرو موثری ایفاء نماید.
 
 بزرگمهر بیان کرد: در دو سال و نیم اخیر نسبت به صدور سند مالکیت ۶۷ جلد برابر ۷۳۳۳۰۳۱.۹۶ مترمربع برابر ۷۳۳ هکتار برای پایگاه دریایی اقدام نموده است.

وی افزود: آمار اسناد مالکیت اراضی و املاک ارتش جمهوری اسلامی ایران (نیروی دریایی) استان بوشهر درهشت ماهه سال ۱۴۰۲ برابر ۳۰ جلد سند مالکیت معادل ۵‌‌/۴۷ هکتاراست. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز