خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

امروز با سیادت ایران در دریا، همه چیز تحت کنترل خود ما است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۱۳

امیر دریادار سیاری گفت: در مورد توسعه اقتصادی سواحل مکران باید ابتدا پس‌کرانه‌ها آباد شوند که امیدواریم با حمایت دولت که شورای توسعه سواحل مکران را تشکیل داده است، سرمایه‌گذاری در پس‌کرانه‌ها بیشتر شود.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مورد سواحل مکران اظهارداشت: توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی از سال‌های قبل مورد تأکید فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی) بوده که در بحث اقتدار دریایی ارتش جمهوری اسلامی اقدامات خوبی انجام داده است، به گونه‌ای که امروز در آب‌های آزاد جهان حضور داریم و امنیت را در عرصه دریا فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: امنیت شناورها در عرصه دریا را در خطوط تجاری و خلیج عدن که محل حضور دزدان دریایی بود را فراهم کرده‌ایم و امنیت برقرار شده است‌، دیپلماسی دریایی هم به نحو مناسبی انجام شده و جایگاه ایران در دریا ارتقا یافته است.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه جایگاه ایران در دریا بالا رفته است، گفت: در جایی که قبلاً دیگران می‌آمدند و از منابع ما استفاده می‌کردند، امروز با سیادت ایران در دریا همه چیز تحت کنترل خود ما است و تسط کامل بر دریا پیدا کرده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مورد توسعه اقتصادی سواحل مکران عنوان کرد: برای این مسئله باید پس‌کرانه‌ها آباد شود، البته اقدامات خوبی انجام شده، اما هنوز به اندازه انتظار ما نیست و امیدواریم با حمایت دولت که شورای توسعه سواحل مکران را  تشکیل داده است، سرمایه‌گذاری در پس‌کرانه‌ها بیشتر شود.

امیر دریادار سیاری در پایان گفت: با سرمایه‌گذاری در پس‌کرانه‌ها امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت اقتصادی و ایجاد اشتغال در مناطق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز