خبرگزاری کار ایران

سیاهکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

نمایندگان در حوزه‌های غیرتخصصی اظهارنظر نکنند/ به صورت جدی بحث کالاکارت را دنبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۹۲۶

یک نماینده مجلس بیان کرد: مجلس در حال حاضر به صورت جدی بحث کالاکارت را دنبال می‌کند و این یکی از خواسته‌های مهم پارلمان است.

لطف‌الله سیاهکلی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که برخی از نمایندگان درباره یکسری از موضوعات که در جامعه حساسیت‌برانگیز هم هستند طوری اظهارنظر می‌کنند که گویی با شرایط امروز کشور بیگانه‌اند و این رفتارشان تاثیرات منفی دارد، گفت: مسائل در جامعه زیاد است و موضوعات بسیار تخصصی وجود دارد که باید هنگام اظهارنظر در موردشان تخصص داشته باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یقینا همه نمایندگان در همه زمینه‌ها تخصص ندارند، بنابراین بسیار خوب است به این موضوع توجه کنیم که در خصوص مسائلی اظهارنظر کنیم که تخصص داریم. 

وی افزود: اگر اظهارنظرها بر اساس تخصص و آگاهی باشد شاید مقداری کارها را دقیق‌تر کند و از انتشار مسائل غیرواقع جلوگیری می‌شود. 

سیاهکلی بیان کرد: توصیه من به خودم و دوستان این است در حوزه‌های غیرتخصصی اظهارنظر نکنیم و اگر مطلبی را نمی‌دانیم بگوییم که اطلاعی نداریم چراکه قرار نیست همه چیز را بدانیم. معتقدم اگر قرار است چیزی را بدانیم به کارشناس حوزه مراجعه کنیم و مشاوره بگیریم و از نظرات کارشناس آگاه شویم. 

وی تاکید کرد: بهترین روش آن است که آنجایی که نمی‌دانیم از نظر کارشناسان استفاده کنیم و از نظرات تخصصی بهره بگیریم.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که باتوجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که وجود دارد، مجلس برای برون از این وضعیت چه برنامه‌ای در پیش دارد، گفت: مجلس در حال حاضر به صورت جدی بحث کالاکارت را دنبال می‌کند و این یکی از خواسته‌های مهم پارلمان است. 

وی ادامه داد: از دولت خواسته‌ایم پایلوت‌هایی را اجرایی کند و انشاالله زودتر جواب بگیرد تا این اتفاق خوب بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز