خبرگزاری کار ایران

توسط نیکزاد مطرح شد؛

تشریح جزئیات مراسم تحلیف ریاست جمهوری/ معرفی لیست وزرای پیشنهادی دولت شنبه یا یکشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۱۰۸

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات مراسم تحلیف ریاست جمهور، گفت: شنبه یا یکشنبه اسامی وزرای پیشنهادی برای وزرات خانه‌های دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلام داده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی نیکزاد پیش از مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: رأس ساعت ۱۷ بعد از ظهر جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد. پس از قرائت قرآن سخنرانی رئیس قوه مقننه را خواهیم داشت. سپس رئیس قوه قضائیه سخنرانی خواهند کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: سپس سخنرانی تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم آغاز می‌شود که سخنرانی سید ابراهیم رئیسی را به دنبال خواهد داشت. در پایان نیز رئیس قوه مقننه جلسه را جمع بندی خواهند کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در مورد کابینه سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران گفت: احتمالا شنبه یا یکشنبه اسامی وزرای پیشنهادی برای وزرات خانه‌های دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلام داده خواهد شد. هفته آینده مجلس دو جلسه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه بیشتر ندارد. رئیس جمهور محترم قانونا دو هفته وقت دارد که اسامی را ارائه کنند اما قطعا زودتر این کار را انجام خواهند داد. 

وی در پایان تأکید کرد: تلاش مجلس این است که تا قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا جلسات سه شیفته تشکیل دهیم تا هر چه سریع‌تر صلاحیت اعضای دولت را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز